Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du skal på klassefest ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Du skal på klassefest med ungdomsskolen eller videregående. Hva tenker du da?
Gleder meg! 79 35,59%
Jeg har tenkt å gå, men vet ikke om det blir så gøy. 50 22,52%
Nja, de var ikke en bra klasse 17 7,66%
Åh, jeg må definitivt kjøpe nye klær 25 11,26%
Hva kommer de å synes om min kjedelige/dårlige jobb? 4 1,80%
Dit skal jeg ikke! 43 19,37%
Dustepoll! 4 1,80%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 00:45   #61
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Sv: Du skal på klassefest ...

Et ungdomsskolejubileum ville jeg iallfall vurdert seriøst, selv om jeg regner med jeg ville endt opp med å ikke dra. Videregåendejubileum gidder jeg definitivt ikke.

Gammel 07-05-09, 00:46   #62
Skvetten
Passiv

Standard

Hadde vært artig det tenker jeg.

Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 01:11   #63
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det kunne virkelig ikke falt meg inn å gå på reuinions av noe slag.

Signerer helhjertet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 02:36   #64
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Gammel 07-05-09, 09:31   #65
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Med ungdomsskolen: Jeg hadde ikke blitt veldig lei meg om jeg hadde jobbe helg akkurat den helgen det skulle arrangeres.

Med videregående: Vi var en fin gjeng og noen av mine beste venner er derifra.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 09:56   #66
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det passer meg i grunnen helt fint at ingen har funnet på å ta initiativet til reunion, hverken fra barneskolen, ungdomskolen, eller videregående. Er vel ingen av de andre heller som synes det var spessielt minneverdige år.
Skulle jeg noen gang få ett slag i hodet, og glemme år av oppveksten min, så må gjerne årene fra 4. klasse og ut videregående forsvinne i en fei. De vil ikke bli savnet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 10:08   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på reunion både med russekullet og med ungdomsskoleklassen.

Det var helt vanvittig morsomt den gangen det bare var vi 30 som gikk i klasse sammen på ungdomsskolen. Vi kjente hverandre så veldig godt da, og det var bare kos å se dem igjen. Jeg tenkte ikke så mye på hva jeg hadde på meg eller hvor "kul" jobben min var.

Reunion med russekullet var litt anderledes. Da var det så mange, og så mange av dem jeg ikke kjente noe særlig verken da eller nå. Det var veldig ålreit å se igjen en del av de som var vennene mine den gang, men som jeg ikke har holdt kontakten med. Det var ikke fullt så kult med alle de som bare spurte hverandre om "Hva driver du med nå, da?". Jeg tenkte mye mer på hvordan kroppen og klærne så ut før denne festen.

Gammel 07-05-09, 10:23   #68
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Da invitasjonen kom tenkte jeg "Jeg går, men kommer sikkert ikke til å kose meg". Det var mange fra ungdomsskolen jeg egentlig aldri ville treffe igjen. Men jeg gikk, og jeg storkoste meg!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 12:03   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble forsåvidt invitert til reunion for ungdomsskolen her for en stund siden, og sa at jeg skulle komme. Det eneste jeg ikke bekymret meg for var jobben min, men gledet meg fint lite til å fortelle om alt annet. For å si det pent. Heldigvis ble jeg reddet av manglende barnevaktmuligheter, og lettelsen da jeg oppdaget det gjorde at jeg neste gang bare kommer til å si nei, og slippe noen ukers sjelekval.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 12:22   #70
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dit skal jeg ikke!

Vi har forresten aldri hatt noen reunion. Tror ikke det er så mange andre i klassene mine som er interessert heller. Vi var ikke akkurat noen sammensveiset gjeng for å si det mildt. Mye klikker, baksnakking og utfrysing. Den dagen jeg var ferdig med tolv års skolegang var den lykkeligste dagen i mitt liv. Så jeg har ikke behov for å rippe opp det ved å dra på noe slags reunion.

Gammel 07-05-09, 12:23   #71
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har vært reunion for ungdomsskole og for gymnaset tror jeg, og jeg hadde godt kunne gå om det hadde passet seg sånn. Jeg har bodd på andre siden av landet og det har alltid kræsjet med andre ting.

Jeg tror at jeg hadde hatt det helt greit, hverken spesielt morsomt eller spesielt kjipt, de jeg gikk på ungdomsskole/barneskole med var helt greie mennesker men ingen som er spesielt interessante eller hyggelige, men jeg kan godt sitte og småprate i noen timer. Det var mange fler som jeg likte veldig godt i gymnasklassen, men de har jeg stort sett kontakt med uansett.

Gammel 07-05-09, 12:25   #72
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

er vel det første som faller meg inn. Jeg var mobbeoffer i ni skoleår og har store issues knyttet til dette. Å møte igjen mobberne ville på en måte være bra (kanskje gjøre opp litt og vise at jeg faktisk er oppegående) og helt sikkert veldig traumatisk.

Gammel 07-05-09, 12:38   #73
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det mangler valget: "Ville enten ha gledet meg eller blitt hjemme med god samvittighet om ikke min gale, onde mor hadde ringt rundt og sagt jeg er narkoman, så jeg er nødt til å vise trynet mitt så folk skjønner at det ikke stemmer". Så jeg valgte nr 2.

Jeg er glad ingen tok noe initiativ til noen ti, femten eller tyveårsfest jeg. Enda det var en veldig ok klasse.

Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:05   #74
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Been there, done that. Never again.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:14   #75
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde tenkt at jeg ikke hadde dratt på noen av delene. For alle andre er sikkert slankere og ser bedre ut enn meg......

Jeg har forøvrig vært på 10 års for ungdomsskolen og vgs. Det var greit nok.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:27   #76
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde tenkt at jeg ikke hadde dratt på noen av delene. For alle andre er sikkert slankere og ser bedre ut enn meg......

Jeg har forøvrig vært på 10 års for ungdomsskolen og vgs. Det var greit nok.

Du burde dra og se selv at det stemmer absolutt ikke. Selv de som var superbabene dengang da får sine barselkilo med årene de og. Noen av dem ihvertfall. Og du derimot har tatt av en gjeng med sånne kilo. En så stor gjeng at det står skikkelig respekt av det faktisk.

Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:43   #77
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært på klassefester med både barneskole og med russekullet. Og hadde det riktig så festlig begge gangene. Jeg kommer sikkert til å gå neste gang også, og det passer.

Nå var både min kjære og jeg i samme russekull, så vi har det morsomt uansett.

Gammel 07-05-09, 16:24   #78
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde gått på jubileum med både ungdomsskolen og vgs, selv om jeg ikke har noen særlig kontakt med noen fra noen av skolene i dag. Kjempehyggelig å prate og drikke med dem en kveld likevel

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 16:26   #79
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde gått om det passet, og gledet meg.

Gammel 07-05-09, 21:21   #80
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror jeg hadde gått på treff med dem fra barne- og ungdomsskolen, men ikke med noen fra andre klasser jeg har gått i. Er et par jeg lurer på hvordan det har gått med, men i dag husker jeg ikke etternavnene deres engang og har ikke hatt kontakt siden vi gikk i klasse sammen. Det er veldig mange år siden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.