|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Alltid. Jeg er en slik student som ikke ser på pensum før den dagen jeg skal levere noe basert nevnte pensum. Gjerne to timer før fristen. Det verste/beste er at det har gått bra hittil, så jeg lærer aldri. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Stadig vekk, men jeg liker å kalle det "prioritering av arbeidsoppgaver". |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Ja, jeg skal skrive om hele teksten på en webside, men synes neste uke er en veldig mye bedre tid å gjøre det på. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Uff, ja. Med alt. |
|
|
|
#31 |
|
intro
|
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?
|
|
|
|
#32 |
|
intro
|
Jeg stusset bare over om det heter (fritt etter denne tråden) "å prokrastinere med noe"/"å prokrastinere på noe"/"å prokrastinere noe"/bare "å prokrastinere". (Det er en grunn til at jeg ikke bruker dette ordet.
|
|
|
|
#33 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Jepp, jeg er mester i prokrastinering. Nå feks burde jeg skrive mer på hovedoppgaven - i stedet for henger jeg rundt på diverse nettbaserte forum.
|
|
|
#34 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Jeg jobber best og mest effektivt under press, kraftig press.
|
|
|
#35 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?...for ikke å snakke om stryking av tøy... Jeg kommer garantert til å stå og banne over strykebrettet på kvelden 16. mai; svett og irritert med tre krøllete bunadskjorter.
|
|
|
|
#37 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Jeg har etterhvert fått doktorgrad i utsettelse som studiemetode
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På engelsk er det ihvertfall intransitivt.
|
|
|
#40 |
|
En Som Trener
|
Sv: Prokrastinerer du? Med hva?Ja jeg utsetter alt jeg ikke liker å gjøre. Det er husarbeid for det meste. Det jeg alltid utsetter lengst er å brette tøy. Jeg vasker og tørker alt veldig effektivt, men så vokser haugen over hodet på meg og da tar det evigheter å komme igjennom så da utsetter jeg det litt til. Helt til barna ikke har noen rene strømpebukser i skuffen. Da må jeg rote gjennom haugen for å finne en også kan jeg utsette det litt til!
|
![]() |
|
|