Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prokrastinerer du? Med hva?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 13:02   #21
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prokrastinerer du? Med hva?

Alltid. Jeg er en slik student som ikke ser på pensum før den dagen jeg skal levere noe basert nevnte pensum. Gjerne to timer før fristen. Det verste/beste er at det har gått bra hittil, så jeg lærer aldri.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:10   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stadig vekk, men jeg liker å kalle det "prioritering av arbeidsoppgaver".

Altså, jeg er en deadlinejunkie av dimensjoner samtidig som jeg ikke evner å konsentrere meg om en ting mer en fem minutter av gangen, ( "look, a bird!"), og synes husarbeid er dørgende kjedelig.

Ting blir gjort. Til slutt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 13:56   #23
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg begynte tidlig å p. Jeg skrev de fleste stiler kvelden "natt til innlevering". Da skrev jeg rett fra både hjerte og lever, og stilene ble bra!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:33   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det heter prokastrinere, ikke sant? Jeg ser jo at wikipedia skriver det, men det var google som forvirret meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:36   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ProkRastinere.

Gammel 07-05-09, 14:39   #26
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe spesielt som dere prokrastinerer akkurat nå (noe som man ikke gjør hver uke)? Og takk Alfa. Jeg ble litt forvirret her nå

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:43   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ja, jeg skal skrive om hele teksten på en webside, men synes neste uke er en veldig mye bedre tid å gjøre det på. For jeg trenger selvfølgelig han som skal hjelpe meg med det tekniske rett ved siden av meg for å klare å tenke formuleringer.

Gammel 07-05-09, 14:45   #28
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør det ofte og jeg gjør det nå. Jeg burde lese, men her henger jeg.

Og Elinblu: Hvafforno?? :ikke-filolog:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 14:56   #29
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Gjør det ofte. Men jeg er en jævel å få ting unna når det haster.

Med andre ord: Best under press!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:07   #30
Frantzen
Passiv

Standard

Uff, ja. Med alt.

Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:38   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, jeg er en deadlinejunkie av dimensjoner samtidig som jeg ikke evner å konsentrere meg om en ting mer en fem minutter av gangen, ( "look, a bird!"), og synes husarbeid er dørgende kjedelig.

Ting blir gjort. Til slutt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:40   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Og Elinblu: Hvafforno?? :ikke-filolog:

Jeg stusset bare over om det heter (fritt etter denne tråden) "å prokrastinere med noe"/"å prokrastinere noe"/"å prokrastinere noe"/bare "å prokrastinere". (Det er en grunn til at jeg ikke bruker dette ordet. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 15:47   #33
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jepp, jeg er mester i prokrastinering. Nå feks burde jeg skrive mer på hovedoppgaven - i stedet for henger jeg rundt på diverse nettbaserte forum. Slitsomt til tider.

Jeg tipper at det siste alternativet ditt, Elinblu. Det er i alle fall det jeg skriver etter...

Gammel 07-05-09, 16:02   #34
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg jobber best og mest effektivt under press, kraftig press.
Det gjelder det meste, med unntak av på jobben.
Hvorfor gjøre i dag, det man kan utsette til i morgen (og dagen etter det igjen)

Gammel 07-05-09, 16:08   #35
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

...for ikke å snakke om stryking av tøy... Jeg kommer garantert til å stå og banne over strykebrettet på kvelden 16. mai; svett og irritert med tre krøllete bunadskjorter.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 16:18   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller, aller meste.

Gammel 07-05-09, 21:31   #37
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg har etterhvert fått doktorgrad i utsettelse som studiemetode

Gammel 07-05-09, 22:48   #38
Lizzie

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg bruker ikke p-ordet, men det er ingen tvil om at jeg somler og er skrekkelig lat.

Er p-ordet transitivt, forresten? Tar det objekt?

På engelsk er det ihvertfall intransitivt.

Og ja jeg prokrastinerer. Jeg får aldri gjort så mye hjemme som jeg gjør ukene før eksamen... Men som ac sier så handler det vel kanskje bare om prioriteringer?

Gammel 07-05-09, 23:11   #39
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg utsetter å bruke unødvendige fremmedord.

(Du traff på en av mine kjepphester, hvorfor bruke fremmedord, når man har adekvate norske? )

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 00:16   #40
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg utsetter alt jeg ikke liker å gjøre. Det er husarbeid for det meste. Det jeg alltid utsetter lengst er å brette tøy. Jeg vasker og tørker alt veldig effektivt, men så vokser haugen over hodet på meg og da tar det evigheter å komme igjennom så da utsetter jeg det litt til. Helt til barna ikke har noen rene strømpebukser i skuffen. Da må jeg rote gjennom haugen for å finne en også kan jeg utsette det litt til!

Jobber ellers best under press og liker å ha det travelt på jobb. 13 års skolegang ble gjennomført med glans natta før innleveringer og eksamener, og jeg har etterhvert lært å klare meg med alt for lite søvn i perioder. for jeg utsetter alltid å legge meg også nemlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.