|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Pga at Ikea har 3 ukers responstid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Da vi bestilte kjøkkenet på Ikea i 2007 så bestilte vi på Ikea en fredagskveld og betalte med kort ved levering.
![]() |
#3 |
tankefull
|
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Vi bestillte kjøkken på Ikea en kveld, og fikk betale med kort via nettsiden deres dagen etter før kl 12. Egentlig skulle vi betalt samme kveld, men siden vi var innom på impuls hadde vi ikke med oss kredittkortet. Det var ikke noe alternativ å betale ved levering da vi bestillte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Da håper jeg at hun ikke må kjøre forgjeves. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?
Det samme gjorde vi.
![]() |
#6 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Betalte også ved levering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Vi betalte 2 kjøkken i kassa på Ikea.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Vi bestilte kjøkken nå i mars og betalte i kassen. Vi hørte ikke om noe alternativ, men vi spurte heller ikke.
![]() |
#11 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: Ikea - bestilling av kjøkken i butikk - betaling?Vi har nå bestilt Ikea kjøkken, og for (minst) et halvt år siden sluttet de med å la folk betale ved levering. Egentlig skulle det betales i kassa, men siden jeg hadde sendt noen for meg, så fikk jeg betale det idag... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|