Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal jeg bære i?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 21:37   #21
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Hva skal jeg bære i?

Har bestemt meg for elastisk sjal. Fikk lese instruksjonsboken til en venninne som har det og jeg tror nok jeg skal få til dette. De har brukt det masse så jeg håper det vil være nyttig for oss også.

Er det Moby Wrap som er greia da eller?

Gammel 07-05-09, 23:13   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

Har bestemt meg for elastisk sjal. Fikk lese instruksjonsboken til en venninne som har det og jeg tror nok jeg skal få til dette. De har brukt det masse så jeg håper det vil være nyttig for oss også.

Er det Moby Wrap som er greia da eller?

Jeg brukte Moby Wrap og likte det godt. Men, det finnes tynnere elastiske sjal som ikke blir like varme som Moby. Men, husker ikke navnet på det. Sjekk her: www.krusedull.net

Gammel 08-05-09, 00:05   #23
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jeg holdt på å omkomme av varme de første månedene etter fødsel, og bare tanken på å knytte på meg sjalet fremkalte en hetetokt. Å gå med det når babyen ikke hang i det, var helt uaktuelt.

Jeg brukte elastisk sjal til Lillesøster de første ukene, men det var litt for styrete for meg. Hun sov definitivt best i vogn, og nå har jeg solgt sjalet og gått over til Babybjörn for korte turer. Vurderer ergosele i stedet for bæremeis etterhvert, men er litt usikker...

Helt enig. Lille kom i august og han ble gjennomblaut og det ble jeg også. Han likte seg godt der så lenge vi beveget på oss. Heldigvis likte han seg godt i vogn så det var det som ble mest brukt.

Nå bruker vi kun ergo når vi bruker noe annet enn vogn.

Gammel 08-05-09, 00:07   #24
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde sleepywrap. Veldig greit og rimelig.

http://www.sleepywrap.com/

Gammel 08-05-09, 00:07   #25
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes mange elastiske sjal. Jeg hadde (har) Moby wrap. Den unge damen ble født helt i slutten av juni i fjor og det var 100% kompatibelt med min og den unge damens kroppstemperatur kombinert med utendørs tempertur & luftfuktighet.

Gammel 08-05-09, 00:13   #26
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sino elastisk sjal er tynnere og lettere enn mobywrap - anbefales til sommerbæring. Jeg og yngstemann elsket det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.