|
|
#401 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Livslærdom1. Det er BARE DU som hører musikken du har på ørene. Selv om den er høyt på
|
|
#405 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomHvis du er lærer (eller av en eller annen grunn holder "foredrag" med prosjektor + egen PC) : |
|
|
|
|
#406 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Sv: Livslærdom
Norrøn gramatikk! jØSSS. :imponert over mandags morgen:
|
|
#407 |
|
Halloen!
Åh....Edvard. Ikke quote meg når jeg forteller om ting som nettopp har skjedd, for åpent forum. Hadde faktisk tenkt å slette den der etter en stund, jeg. |
|
|
|
|
#408 |
|
Bedreviter
|
Dette gjelder også når du sitter i salgsmøte med Viktig Kunde. Det kan hende det plutselig dukker opp en melding som sier: "Heisann! Hvordan går det med avvenningen?" |
|
|
|
|
#409 |
|
Halloen!
Sv: LivslærdomTeofelia: |
|
|
|
|
#410 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
#411 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Syntes jo bare du er heroisk, da!
|
|
#413 |
|
Passiv
|
Heller ikke gunstig når du egentlig skal vise spennende ting under mikroskopet og elevene er så tent på det som skal skje. Dersom rektor er der også kan det bli en smule pinlig. Har jeg hørt....... |
|
|
#416 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: LivslærdomDet er også lurt å huske på at prosjektøren er på når du surfer på nettet mens elevene går ut etter endt undervisning.
|
|
#418 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Hvis du er lærer og lar en elev bruke PC-en din til å vise en powerpoint-presentasjon er det også lurt å logge av MSN. Ellers kan det godt hende at det popper opp beskjed om at "Hønni* har akkurat logget på".
|
|
#419 |
|
Halloen!
Ja, men hos meg kom hele beskjeden opp... hadde ikke vært så ille om det bare var beskjed om pålogging. (Ikke helt bra det heller, siden man vanligvis ikke er helt fan av at elevene er på msn i timene... |
|
|
|
|
#420 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: LivslærdomJeg hørte om noen som gjorde en practical joke mot en som alltid hadde oppe Outlook når han kjørte presentasjoner i møter, slik at det alltid kom opp en liten versjon av alle mailene han fikk i løpet av et møte. Så de sendte ham en mail med innhold som gikk noe på en invitasjon til et S&M-treff eller noe.
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|