|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Stresser ikke med det.. Er kun på varme dager jeg tenker over det. Man får jo vann i seg gjennom mat også. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?
Ja, det var noe slikt jeg tenkte å skrive også. Vet ikke om det var der jeg hadde det fra, men jeg trodde det var en myte at man må helle innpå litervis om dagen.
|
|
|
|
#24 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg drikker alt alt for lite. Må nok ta meg litt i nakken, for jeg er tørst store deler av dagen, og merker på leddene mine at jeg trenger mer væske.
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg har også som mål å få i meg 2 liter i løpet av dagen. Mye av tiden tilbringes på jobb. Da sørger jeg for å ha en imsdalsflaske med slik presskork på pulten til en enhver tid (jeg bare etterfyller den jeg allerede har ....... jeg kjøper ikke nytt vann to ganger om dagen). Da går det så mye lettere ned, og jeg slipper å være redd for at den skal velge å søle over hele pulten min.
|
|
|
|
#26 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?2-4 liter. Avhengig av aktivitetsnivå og årstid. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
:)
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?...
Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:46. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
Hvor: Radøy
![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg vet jeg selv skulle vært mye flinkere med vann.
|
|
|
|
#30 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg drikker vel kanskje et par-tre glass med rent vann, ellers går det en del brus, juice og fun light. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Kunne drukket mer vann,ja |
|
|
|
|
|
#34 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?
|
|
|
#35 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Når jeg er på jobb er jeg stort sett flink.
|
|
|
#36 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?0,5-1 liter de dagene jeg er på jobb (har flaske så jeg husker å drikke). Er jeg hjemme kan jeg gå halve dagen uten å drikke noen ting.
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg har en 0.7 vannflaske stående, så prøver å drikke 3 flasker så det blir 2 liter i løpet av dagen. Slanker meg så da prøver jeg tappert å drikke mye.
|
|
|
|
#38 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Sluttet helt å drikke melk i februar, og drikker mer vann. Drikker heller ikke pepsi max mer, og drikker kun 2-3 glass ekte cola i helgene. Føler meg friskere og har mye mer energi etter at jeg kuttet ut melken og pepsi maxen :d |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Tja 0,5-1 l til dagen, jobber med saken.... |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg aner egentlig ikke hvor mye vann jeg drikker om dagen, men jeg drikker i hvert fall mye. Jeg får lett vondt i hodet hvis jeg drikker for lite vann, har jeg merket. Spesielt når jeg er på jobb må jeg passe på og få i meg mye vann. |
|
|
|
![]() |
|
|