|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg bruker åtte. Venstre lillefinger er ikke særlig med og venstre tommel bidrar heller ikke mye. Skriver middels raskt.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?9. Jeg bruker ikke venstre tommel.
![]() |
#63 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Imponert jeg
![]() |
#64 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?
Samme her. Mulig jeg ikke har fingrene på riktig bokstav, men det går rimelig kjapt lell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Skalvi se. Jeg bruker fire fingre. Det går rimelig fort likevel, men touch har jeg ikke dreisen på. Jeg bruker pekefinger på venstre hånd og tommel, pekefinger og langemann på høyre hånd. tommelen er til spacebar.
![]() |
#67 |
snur
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Bruker alle ti fingrene og skriver sånn passe kjapt. Får litt noia av de av den eldre garde på jobben som bruker to fingre og sitter og stirrer ned i tastaturet.
![]() |
#68 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Jeg skriver med touch-metoden, og er temmelig kjapp, for å skryte litt.
![]() |
#69 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Det har jeg aldri tenkt på, jeg bare skriver jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Dette er noe jeg virkelig kan - touch - alle 10, i høy hastighet og trenger ikke se på tastene eller skjermen for den saks skyld. Det er utrolig herlig å kunne skrive fort.
![]() |
#71 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Har jeg aldri tenkt over, men prøvde å teste nå.
![]() |
#72 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Bruker 10 fingre, og skriver ganske fort, trenger ikke å se på tastene. Men skal jeg skrive en del tall, så må jeg titte litt. Liker best tastatur med taster for tall for seg selv på høyre side, enn å bruke tallene som er over bokstavene.
![]() |
#73 |
søt
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Tallene på siden kan jeg bra og, siden jeg jobbet i matbutikk noen år som ungdom.
![]() |
#74 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange fingre skriver du med?Ti fingre, og jeg skriver ganske kjapt. Trenger ikke å se på tastaturet, noe som definitivt er en fordel. Touchkurs var i sin tid en god investering. |
![]() |
![]() |
|
|