|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til guttJeg har Troll vår/høstjakke til mine, hadde veldig lyst å kjøpe en fra HH, |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til guttStorebror har en HH jakke til helgebruk ,samt en eldre Reflex-jakke tilbarnehagebruk.Reflexjakken synger egentlig på siste verset og det er mulig vi må anskaffe en ny i løpet av sesongen. Bryr meg ikke om å vaske de så mye så lenge det er "tørr" skitt på dem (støv fra sandkasser osv.), men blir de sørpete får de en runde i maskinen. Vaskes som regel i helgen. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til guttNin, denne jakken var fin! Hvor har du kjøpt den? Den kan vel brukes til jenter også? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
seru
|
Sv: Vårjakke til gutt
Ser du ikke hva det er å sette spørsmålstegn ved? Kanskje fordi det bidrar til en vanvittig forbruk eller noe sånt? :bidrar tll avsporinga: |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har store problemer med å skjønne at noen trenger 13 jakker, men jeg har jo virkelig ikke noe med det. Men jeg er skremt over et vanvittig forbrukt på genrelt grunnlag, ikke minst av miljømessige hensyn. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Vårjakke til guttSå klart vi ikke trenger 13 jakker. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
I mål
|
Sv: Vårjakke til guttS har en PoPjakke, kjøpt brukt her inne, og en foret fleece, også kjøpt brukt her inne. Videre en fleece til, som egentlig er foret til en kassert jakke. Og en dongerijakke som også er kjøpt brukt her inne. Eh, det var vel det. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Drømmer
|
som sagt så har man forskjellig behov. Vi må alltid ha 2 hengende i barnehagen, å jeg orker ikke dra de frem og tilbake hverdag. Så vil jeg gjerne ha en finjakke, en allværsjakke til å bruke her hjemme å en windstopper. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårjakke til guttMin gutt har to vårjakker. En blå fra Exit(fra fjoråret) og en ny knæsjgrønn en fra Skogstad. |
|
|
|
![]() |
|
|