Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 10:09   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?

Jeg skal på konferanse på næringslivets hus neste uke. Jeg er på Oslo S ca 1 time før registrering. Er næringslivets hus en kort gåtur unna, eller er det kjempelangt? *bønder i byen* Blir ikke klok på gule siders kart.

Gammel 11-05-09, 10:11   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?

Det ligger vel på Majorstuen, så det går selvsagt an å gå, men det vil ta deg en god stund.

Ta t-banen fra Oslo S til Majorstuen du, alle vestgående baner stopper der. Husk å kjøp billett på Narvesen eller 7-11 på forhånd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 10:13   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser jo at det er et stykke - problemet er jo at jeg gidder ikke henge på nærinslivets hus en time før registrering heller. Noen gode kaféer i nærheten skal jeg vel klare å oppdrive. Da blir det banen.

Gammel 11-05-09, 10:26   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet om slike klippekort på banen går ut på dato? Jeg har et klippekort liggende i lommeboken fra i fjorsommer. Kan jeg bruke det når jeg også skal til Oslo neste uke?

Gammel 11-05-09, 10:26   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey! Bauche: Når er du i Oslo? Skal du være lenge?

Gammel 11-05-09, 10:28   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror de varer ganske så lenge, men det kan sikkert sjekkes på trafikanten.no.

Hvis du tar t-banen til Majorstua er det plenty av kafeer hvor du kan slå i hjel litt tid på morgenkvisten. For eksempel United Bakeries som ligger ca 100 meter nedover Bogstadveien fra t-banestasjonen.

Gammel 11-05-09, 10:28   #7
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Noen som vet om slike klippekort på banen går ut på dato? Jeg har et klippekort liggende i lommeboken fra i fjorsommer. Kan jeg bruke det når jeg også skal til Oslo neste uke?

Flexikort? Det vil jeg tro har en holdbarhet på ca et år. De skifter priser i hytt og gevær, men tror de kortene skal holde en stund uansett. Ta det i allefall med.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 10:39   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Hey! Bauche: Når er du i Oslo? Skal du være lenge?

Ikke lenge - bare 19 og 20. Enn du? OM du mot all formodning skal ta fly nedover tirsdags morgen, så er jeg VELDIG åpen for sosialisering med hagefrukter kjenner jeg.

Gammel 11-05-09, 10:50   #9
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Vet ikke hvor du kommer fra men hva med å ta toget til Nationaltheateret og gå derfra? Da har du kommet litt nærmere og kan gå gjennom Slottparken og opp Hegdehaugsveien og Bogstadveien...

Gammel 11-05-09, 10:52   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Cuba vel! - Kommer med flytoget. Tenkte ikke på det som et alternativ å evt gå av på tidligere holdeplasser - om det er en god idé liksom...

Gammel 11-05-09, 10:54   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Cuba vel! - Kommer med flytoget. Tenkte ikke på det som et alternativ å evt gå av på tidligere holdeplasser - om det er en god idé liksom...

Senere holdeplasser, ikke tidligere. Da havner du i Lillestrøm. Det er uansett et lite stykke å gå hvis du har bagasje med deg. Hvis du ikke har det, så er det en fin tur på halvannen kilometer.

Gammel 11-05-09, 11:01   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Hm, anser bane og henging på kafé er en bedre idé nå.

Gammel 11-05-09, 11:04   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hm, anser bane og henging på kafé er en bedre idé nå.

Jeg tror det er det beste alternativet. Og en time går fort altså, når du skal ut av toget, kjøpe billett, gå til t-banen, vente på banen osv.

Gammel 11-05-09, 11:52   #14
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Det var takstøkning fra 1. mars, og klippekort med gammel takst er gyldig i i 3 mnd etter takstendring. Så svaret er ja.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.