|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Jeg skal på konferanse på næringslivets hus neste uke. Jeg er på Oslo S ca 1 time før registrering. Er næringslivets hus en kort gåtur unna, eller er det kjempelangt? *bønder i byen* Blir ikke klok på gule siders kart.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Det ligger vel på Majorstuen, så det går selvsagt an å gå, men det vil ta deg en god stund.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Ser jo at det er et stykke - problemet er jo at jeg gidder ikke henge på nærinslivets hus en time før registrering heller. Noen gode kaféer i nærheten skal jeg vel klare å oppdrive. Da blir det banen.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Noen som vet om slike klippekort på banen går ut på dato? Jeg har et klippekort liggende i lommeboken fra i fjorsommer. Kan jeg bruke det når jeg også skal til Oslo neste uke?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Jeg tror de varer ganske så lenge, men det kan sikkert sjekkes på trafikanten.no.
![]() |
![]() |
#7 |
Fjott
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?
Flexikort? Det vil jeg tro har en holdbarhet på ca et år. De skifter priser i hytt og gevær, men tror de kortene skal holde en stund uansett. Ta det i allefall med.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?
Ikke lenge - bare 19 og 20. Enn du? OM du mot all formodning skal ta fly nedover tirsdags morgen, så er jeg VELDIG åpen for sosialisering med hagefrukter kjenner jeg.
![]() |
#9 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Vet ikke hvor du kommer fra men hva med å ta toget til Nationaltheateret og gå derfra? Da har du kommet litt nærmere og kan gå gjennom Slottparken og opp Hegdehaugsveien og Bogstadveien...
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: GÅ fra Oslo S til Næringslivets hus - en liten gåtur eller ren galskap?Cuba vel! - Kommer med flytoget. Tenkte ikke på det som et alternativ å evt gå av på tidligere holdeplasser - om det er en god idé liksom...
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
Senere holdeplasser, ikke tidligere. Da havner du i Lillestrøm. Det er uansett et lite stykke å gå hvis du har bagasje med deg. Hvis du ikke har det, så er det en fin tur på halvannen kilometer.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() |
#14 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var takstøkning fra 1. mars, og klippekort med gammel takst er gyldig i i 3 mnd etter takstendring. Så svaret er ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|