Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som vet hvor man får kjøpt billige trekk til Frejkaspute?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 23:20   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som vet hvor man får kjøpt billige trekk til Frejkaspute?

overskriften sier vel sitt

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 00:05   #2
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som vet hvor man får kjøpt billige trekk til Frejkas pute ?

Vi kjøpte her: http://www.varbas.no/www/Venstremeny...tjenester/Som/

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 00:38   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk Flere ??

Gammel 12-05-09, 09:09   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Trenger du å kjøpe?
Vi har fått låne det vi trenger på sykhuset.

Gammel 12-05-09, 10:08   #5
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Visste jeg hadde sett disse en plass. Vet ikke om hun syr disse for salg, men du kan kanskje høre, om du vil ha noe litt anneledes?

http://mo9cadesign.blogspot.com/sear...l/Frejkas-pute

Gammel 12-05-09, 10:11   #6
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener å huske at vi fikk trekk på sykehuset, men det er mange år siden. Kan iallefall ikke huske jeg måtte kjøpe de.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 12:23   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.mamut.net/frejkas/shop/

Om de er billige kan jeg ikke svare på - 350,-

Gammel 12-05-09, 14:46   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet hvor man får kjøpt billige trekk til Frejkaspute?

Tror jeg tar fram symaskinen hvis jeg skulle se behovet for flere trekk, eller jeg blir lei av fargen på de vi har lånt fra sykhuset. 350 syns jeg var litt dyrt for noe som bare skal brukes en kort periode (håper det ikke blir mer enn 6 uker med pute).

Gammel 12-05-09, 15:01   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Tror jeg tar fram symaskinen hvis jeg skulle se behovet for flere trekk, eller jeg blir lei av fargen på de vi har lånt fra sykhuset. 350 syns jeg var litt dyrt for noe som bare skal brukes en kort periode (håper det ikke blir mer enn 6 uker med pute).

Sant nok. Om man er litt syferdig (dvs kunne å tegne av det trekket man allerede har, klippe stoff og sy rette sømmer), så går det jo fort å sy slike da.

Gammel 13-05-09, 00:13   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Takk for svar! Det er til min lille niese...foreldrene skal sjekke med sykehuset også, men var på leting etter flere steder man kunne kjøpe trekk. Synes også kr 350,- var i meste laget.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.