|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LOB, årets mest populære frisyreNydelig, du kommer til å bli kjempefin Maxi!
|
|
|
#24 |
|
Fortynnet
|
Sv: LOB, årets mest populære frisyreDen er annerledes enn Jennifer Aniston-frisyren, ja. Litt usikker på hvordan den skal være bak? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LOB, årets mest populære frisyreFint, men ikke midtskill da
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: LOB, årets mest populære frisyreJeg får angst av hår i ansiktet, så det er helt klart ikke noe for meg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: LOB, årets mest populære frisyreJeg vil ha nesten slik sveis, men det er jo ingen frisører som skjønner hva jeg snakker om |
|
|
|
#30 |
|
maler
|
Sv: LOB, årets mest populære frisyreKjempefint. Jeg tror det er sånn jeg er klippet egentlig, men jeg har liksom litt i overkant med hår som er dømt til å stå ut og lage rot uansett klipp.
|
|
|
#31 |
|
Live and let live
|
Sv: LOB, årets mest populære frisyre
Det var en fin frisyre. Du får ta med deg bildet.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: LOB, årets mest populære frisyreJa, for jeg vil ha det helt kort oppklippet bak, og skrådd frem forbi ørene, og med skrådd pannelugg. |
|
|
|
#34 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LOB, årets mest populære frisyreLOB er jo bare irriterende (for min egen del). Hver gang jeg får LOB så ender den bare opp i en hestehale. Skal man først ha en LOB må man være innstilt på å style håret ganske ofte. Ellers blir det bare en kjedelig midtimellom-frisyre. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LOB, årets mest populære frisyreJøss, jeg var hos frisøren for 2 uker siden og fikk tydeligvis en LOB.
|
|
|
#36 |
|
nju nja njo
|
|
|
|
#37 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: LOB, årets mest populære frisyreJøss, er det in? Jeg har jo sånn sveis. Riktignok er det sjelden jeg gidder å bruke rettetangen, men det trengs ikke, jeg har utrolig glatt og forholdsvis tynt hår. Dessverre er jeg nok litt smalere i ansiktet enn Gwyneth.. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Den store ulempen med denne LOB-sveisen er at det definitivt er finest med hår mot ansiktet, men det er så fordømt upraktisk. Jeg må ta meg i å la være å ta håret bak ørene i ett sett. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
*_*
|
Garantert.
|
|
|
|
#40 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LOB, årets mest populære frisyreHva!!! Jeg har en moderne klipp!!! Jeg visste det ikke engang. Det bare ble sånn. Merkelig. Jeg har hatt veldig langt hår i mange mange år. Og er ubekvem med kort så denne er fin. Lettstelt syns jeg. Jeg får håret i en hestehale på jobb, og ja. Det fungerer greit. Du vil sikkert like frisyren du og Maxi. |
|
|
|
![]() |
|
|