Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søker bilde med to hender som holder hverandre!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 13:43   #1
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Søker bilde med to hender som holder hverandre!

Skjønner dere hvilket jeg tenker på? Vet ikke hva bildet heter, men har sett mange som har det. Vet ikke hvor jeg får kjøpt det men min kjære ønsker seg veldig dette bildet til å ha over sofaen, så jeg tenkte å kjøpe det i gave til han nå når han reiser bort noen dager. Håper noen kan hjelpe meg Takk

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 13:55   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søker bilde med to hender som holder hverandre!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 13:56   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det det bildet av Michelangelo (eller blander jeg navnet med en annen stor kanskje) du tenker på? Er det ikke han som har laget et stort kunstverk som disse hendene er hentet ut fra tro? Vi hadde en sånn plakat på jobben en gang som ble rammet inn, men lurer på om jeg ikke har sett det på Bohus eller sånn møblekjedebutikk en gang også. Kom ikke inn på Bohus sine sider nå for å sjekke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 14:00   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller dette:

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 14:01   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette antar jeg:

Alternativt dette:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 14:04   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dette bildet jeg tenkte på, men det er kanskje ikke det du tenkte på? For de holder jo ikke hender.

Koster kr 349,- på Skeidar i tilfelle.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 14:05   #7
Butterfly
Superaktiv

Butterfly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er det det bildet av Michelangelo (eller blander jeg navnet med en annen stor kanskje) du tenker på? Er det ikke han som har laget et stort kunstverk som disse hendene er hentet ut fra tro? Vi hadde en sånn plakat på jobben en gang som ble rammet inn, men lurer på om jeg ikke har sett det på Bohus eller sånn møblekjedebutikk en gang også. Kom ikke inn på Bohus sine sider nå for å sjekke.

Det er nok sikkert det, aner ikke hvem som har lagd det. Kom meg ikke inn på bohus jeg heller.

Gammel 13-05-09, 14:06   #8
Butterfly
Superaktiv

Butterfly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er dette bildet jeg tenkte på, men det er kanskje ikke det du tenkte på? For de holder jo ikke hender.

Koster kr 349,- på Skeidar i tilfelle.

Mulig det er dette bilde. Får høre med han jeg Takk for hjelpen

Gammel 13-05-09, 14:50   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke dette, altså?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 14:55   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Mulig det er dette bilde. Får høre med han jeg Takk for hjelpen

Hvis det er det bildet du er på jakt etter, så er det altså Michelangelo som har malt det, og du finner originalen i taket av det Sixtinske kapell i Roma.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 15:25   #11
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.