|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg finnes ikke patriotisk om man kan dele det opp på denne måten. Jeg bryr meg ingenting om norske utøvere av idrett og musikk vinner ting.
![]() |
#82 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg er stolt av Norge og har et stort hjerte for mitt land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?
him sa det mye bedre enn meg. Akkurat det samme som jeg mener.
![]() |
#84 |
I gapestokken
Riktig. Det var ikke ment slik.
![]() |
#85 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg ble.. tja... patriot? etter på ha bodd utenlands, og kan vel egentlig underskrive hovedinnlegget.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Ringskrømt
|
For å komme med ett av hundrevis av eksempler. Vi har f.eks. stemt frem en regjering som f.eks. har vedtatt en ny ekteskapslov. Det er klart mannen i gata er med på å påvirke uten at man viser finger til folk fra Somalia av den grunn. Og da er det velt helt logisk og fair å si at man kan være stolt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Jeg er nok veldig patriotisk. Ordet nasjonalistisk har en litt negativ klang for meg.
![]() |
#88 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke lest hele tråden...men siden du roper på andre som får klump i halsen på 17.mai - her er jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Yes, we can!!
|
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 13-05-09 kl 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Introvert optimist
|
![]() |
#92 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?Nenne: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|