|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Ut og spise i BergenHvor er det trivelig for 4 jenter/ damer å spise i Bergen på en lørdagskveld?
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenDet gjør det sikkert. Og Mongolsk. Eller den heter iallfall Mongolian barbeque. Det er sånn hiv oppå din egen mat så stekes den av kokken. Var iallfall sånn.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenDe har vel god mat på Dickens også. Og hva heter den i smauet bak Dickens? Det lukter alltid himmelsk derfra. Ja, så har man jo Skibet texmex.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenJepsi pepsi. Jeg har spist på alle de du nevner, bortsett fra den bak Dickens - den het Olas grill da jeg var der, men håper det ikke er den du mener.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenDe har spisested i andre etasje der. Samme opplegget som Fridays egentlig. Veldig gode blåskjell.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenHvis dere er innstilt på å bruke litt penger, kan jeg anbefale Potetkjelleren. Kjøp gjerne en 3/5-retters med vinmeny! |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ut og spise i Bergen
Næh, har vi. Så rart. Folk som er forskjellige, wow ...
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenBocca: Det er på Ole Bullsplass, sant? Der det var :fa*en, jernteppe: den gang jeg bodde i byen.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Ut og spise i Bergen...var det Stundesløse som var der tidligere, mon tro? Stedet er uansett nokså forandret, og når dere er mette og småbrisne kan dere gå opp i 2. etasje og drikke fancy coctails. |
![]() |
![]() |
#16 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Ut og spise i BergenBocca er på Ole Bullsplass ja, få minutters gange fra den blå steinen. På Zupperia er det knallgod mat, jeg liker også godt maten på Harbour. Potetkjelleren har en utrolig koselig atmosfære og kjempe god mat.
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ut og spise i Bergen
Eh, ja. Ole Bulls plass heter det der.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ut og spise i BergenStragiotti har god italiensk mat, Sumo har god sushi (men her er det mulig det finnes andre bra også, har ikke vært på noen andre i Bergen), På Høyden (mye lokal, økologisk mat) pleier å ha mye godt på menyen, for indisk mat liker jeg Maharaja som ligger i Rosenkranzgate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ut og spise i BergenNaboen er et veldig bra sted uten at prisene tar helt av. Escalon imponerte ikke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|