Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Hvilken film?"-sitatkonkurranse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 15:13   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hvilken film?"-sitatkonkurranse

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Nå har jeg vært på hugget lenge etter en film jeg kunne, for å komme med det fantatsiske sitatet:

To the winch, wench!

The Neverending Story!!!

Gammel 15-05-09, 15:14   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

The Neverending Story!!!

Det var jo ikke så vanskelig, men et knallbra sitat, og utrolig anvendelig i dagligtale, faktisk.
(eller så er dagligtalen i bullehuset litt spesiell)
Det var såklart rett!

Gammel 15-05-09, 15:22   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det var jo ikke så vanskelig, men et knallbra sitat, og utrolig anvendelig i dagligtale, faktisk.
(eller så er dagligtalen i bullehuset litt spesiell)
Det var såklart rett!

Jeg bruker det jeg også, selv om det ikke er så mange som skjønner hva jeg prater om når jeg gjør det.

Neste:

"Listen to me: Men are rats. Worse than that, they're fleas on rats. Worse than that: They're amoebas on fleas on rats! I mean, they're too low even for dogs to bite."

Gammel 15-05-09, 15:27   #4
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker det jeg også, selv om det ikke er så mange som skjønner hva jeg prater om når jeg gjør det.

Neste:

"Listen to me: Men are rats. Worse than that, they're fleas on rats. Worse than that: They're amoebas on fleas on rats! I mean, they're too low even for dogs to bite."

Grease!

Gammel 15-05-09, 15:28   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Neste:

Grease!
Ah, maggypop var før meg, gitt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.