|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerHer fant jeg en modist med nettside (Åse Strand) - man kan bestille via e-post: http://www.modist.net/
![]() |
#23 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerSjekk på ebay!
![]() |
#24 |
Vaklende
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerHer selger de mye stilig synes jeg, og de sender til Norge. Jeg liker feks denne (de har copyright på bildene, så jeg får ikke lagt inn): |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pauset
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damer
TUSEN TAKK! Det var noe slikt jeg tenkte og her var det mange ting jeg kunne tenke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerDet fins utrolig mye kult på etsy.
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerTusen takk for gode tips. Her er en link til de to jeg kjøpte: http://www.headcovers.com/293/hats-w...ort-hair-halo/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerSå fine de du kjøpte var, og så tøff du er i måten du takler dette på.
![]() |
#29 |
Pauset
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerTakk for tips. Det var ei lue der med perler. Den var fin. Jeg er glad i å strikke og hekle selv så jeg kommer til å gjøre det. Har tenkt meg en tur ut og kjøpe garn i dag. Fant en fin sommerhatt på Drops sine sider (etter tips herfra). Den la jeg ut over her... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerJa, det får vi håpe.
![]() |
#31 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerNei, æsj. Den linken var død. Hvis du er medlem på Ravelry, finnes den gratis der. Hvis ikke, kan jeg sikkert laste ned og sende deg.
![]() |
#33 |
Pauset
|
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerHåret faller og jeg må bare få meg noe på hodet |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerDe du bestilte fra Headcovers var kjempefine, Jessica!
![]() |
#35 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerJeg hekler mye luer. Bare gi beskjed om jeg skal lage noe til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damerSå fine de du bestilte var