Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 00:00   #21
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsomme hatter og andre hodeplagg til hårløse damer

Denne syns jeg om

Takk IOA. Det var et godt tips.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hatt.jpg (24,5 KB, 18 visninger)
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 00:21   #22
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her fant jeg en modist med nettside (Åse Strand) - man kan bestille via e-post: http://www.modist.net/

Syns denne var fin - og det ser ut til at hun lager på bestilling:

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 01:19   #23
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sjekk på ebay!

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 10:02   #24
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Her selger de mye stilig synes jeg, og de sender til Norge. Jeg liker feks denne (de har copyright på bildene, så jeg får ikke lagt inn):
http://www.headcovers.com/11129/madi...-tone-turbans/

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 10:16   #25
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Her selger de mye stilig synes jeg, og de sender til Norge. Jeg liker feks denne (de har copyright på bildene, så jeg får ikke lagt inn):
http://www.headcovers.com/11129/madi...-tone-turbans/

TUSEN TAKK! Det var noe slikt jeg tenkte og her var det mange ting jeg kunne tenke meg.

Gammel 16-05-09, 10:16   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Det fins utrolig mye kult på etsy.
Feks:
http://www.etsy.com/view_listing.php...ng_id=24711478

http://www.etsy.com/view_listing.php...age=8&includes[]=tags&includes[]=title

http://www.etsy.com/view_listing.php...age=9&includes[]=tags&includes[]=title

Gammel 16-05-09, 10:48   #27
Jessica
Pauset

Standard

Tusen takk for gode tips. Her er en link til de to jeg kjøpte: http://www.headcovers.com/293/hats-w...ort-hair-halo/
og denne i blå:http://www.headcovers.com/11483/cotton-andrea-hat/

Hadde flere jeg hadde lyst på, men disse to blir bra. Får håpe jeg bruker de da he he... Den første er med hår.

Gleder meg til de kommer i posten om en uke eller to...

Gammel 16-05-09, 11:08   #28
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Så fine de du kjøpte var, og så tøff du er i måten du takler dette på.

Ville bare tipse om at det er en del hobbydamer som lager luer til kreftsyke på SUS. Der er det helt sikkert erfarne folk som kunne tenke seg å strikke eller hekle på bestilling. Her er blogg: http://luesus.blogspot.com/

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 11:15   #29
Jessica
Pauset

Standard

Takk for tips. Det var ei lue der med perler. Den var fin. Jeg er glad i å strikke og hekle selv så jeg kommer til å gjøre det. Har tenkt meg en tur ut og kjøpe garn i dag. Fant en fin sommerhatt på Drops sine sider (etter tips herfra). Den la jeg ut over her...

Jeg gleder meg til å få de to hattene/luene jeg bestilte nå. De blir fine. Satser på at det kun er sommerhodeplagg jeg trenger og at høsten kan jeg gå i møte med mer og mer hår igjen... I verste fall blir jeg hårløs til etter jul, dersom jeg må ha cellegift helt til november.

Gammel 16-05-09, 11:19   #30
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det får vi håpe.

Den lua med perler på heter Odessa, og oppskrifta finner du her:
http://www.grumperina.com/knitblog/a...you_ever_b.htm

Ellers var den jo veldig stilig den fra Garnstudio også.

Gammel 16-05-09, 11:21   #31
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Nei, æsj. Den linken var død. Hvis du er medlem på Ravelry, finnes den gratis der. Hvis ikke, kan jeg sikkert laste ned og sende deg.

Gammel 16-05-09, 11:30   #32
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så effektiv du er! Fine hatter også.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 12:06   #33
Jessica
Pauset

Standard

Håret faller og jeg må bare få meg noe på hodet Nettbutikker er en fin ting. Nå skal jeg ned på garnbutikken og kjøpe noe til hatten øverste her. Den med perler kan være jeg strikker når det blir høst, men håper egentlig at jeg da kan innstille meg på nytt hår da. Den er jo fin med hår også da.....

Gammel 16-05-09, 13:51   #34
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De du bestilte fra Headcovers var kjempefine, Jessica!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 14:51   #35
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg hekler mye luer. Bare gi beskjed om jeg skal lage noe til deg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 16:53   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fine de du bestilte var

Emneord
hodeplagg, hår

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.