|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#162 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fargete juletrelys?Jeg rett og slett ønsker meg fargede julelys jeg. I mangel av det
![]() |
#163 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fargete juletrelys?Ja, jeg synes det er harry.
![]() |
#164 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fargete juletrelys?
Tink, du er ikke bare harry, men BLODHARRY!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
har tatt seg sammen
|
Takk altså.
![]() |
#166 |
Pauset
|
Samme her |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Pauset
|
Samme her. Må samtidig si at jeg har litt fordommer mot folk som skal ha alt så gjennomført stilig..... Jeg tar tingene som de er. Barna syns det er stas med fargede lyspærer på treet. De henger også opp sine julekurver og annet krimskrams. Jeg skryter og gleder meg med dem. Det er barnas høytid. Min også, men slike materielle ting er ikke viktig for meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har til og med farget utebelysning. De gamle hvite lysrørene fra i fjor sloknet. Det eneste de hadde igjen var med farger. Jeg var litt skeptisk, men de er fine og beveger seg ikke.
![]() |
#169 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Fargete juletrelys?Jeg tror at vi er skrudd ulikt sammen. Jeg blir sliten av å være plasser med mye rot i interiøret/eksteriøret. For at jeg skal ha det godt må jeg ha det som for meg er vakkert og harmonisk rundt meg. Det har ikke med at jeg er materialistisk, for jeg er ikke opptatt av eksklusive ting, men at jeg ser på alt rundt meg med et estetisk blikk. Når vi kjører turer snakker vi ofte om farger, arkitektur, øyeblikk og annet vi ser. Ikke for at jeg skal presse på noen hva som er rett, men fordi jeg er så opptatt av alt som jeg kan se. Det være seg et flott bokomslag, et hus som har noe flott over seg eller som er i en spesiell stilart, et tre som brer greinene på en vakker måte etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Glamorøs
|
Det gjør sambo og jeg og våre venner også, men vi liker mest sannsynlig helt forskjellige øyeblikk, designere og arkitekter.
![]() |
#173 |
navnet sjemmer ingen
Det skal du ikke være for sikker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Fargete juletrelys?Jeg har hvite julelys på treet mitt, og synes absolutt at det er finest selv. Men jeg synes også det er flott med fargelys. Jeg kjørte meg en runde rundt på lille julaften og så på mange hus som var pyntet flott til jul, og jeg tenkte at her bor det noen glade barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Fargete juletrelys?Vi har hvite lys på, men det er mest fordi det er det jeg er vant med fra jeg var barn |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Fargete juletrelys?Jeg foretrekker hvite juletrelys på mitt eget tre, men farmor hadde fargede lys da jeg var liten så jeg er veldig svak for disse fargede lysene i grunnen.
![]() |
#177 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Fargete juletrelys?Jeg foretrekker kvite lys. Tenk så kjedelig det ville vært om alle hadde samme smak som meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fargete juletrelys?Vi har for øvrig to trær i år: Et oppe, der mannen og ungene får bestemme: "Gammeldagse" hvite lys, glitter, flettede kurver og lenker og i det hele taget.
![]() |
#180 |
Just me
![]() ![]() |
![]() Sv: Fargete juletrelys?Mm, fargede juletrelys er harry |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|