Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Melodi Grand Prix-finale!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-09, 20:19   #1261
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix-finale!

Det morsomme var den konstante og høylytte munndiaréen når Stian Barsnes Simonsen leste opp resultatene fra Norge. Jeg hørte ikke et ord av hva han sa, og fikk heller ikke med meg resultatene fra Norge. Min feil egentlig, siden jeg ble så irritert.

Hos oss har det i alle år vært vanlig å skru over til Sverige, da jeg var liten hørte vi gjerne GP på radioen imens vi så på TV. Problemet var at det ble litt etterslep på lyden.

Gammel 17-05-09, 20:22   #1262
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Under poenggivningen var det utrolig morsomt å høre på Sverige, som var fullstendig laidback, og med ganske selvironisk humor. "Åh, fire poeng til oss, nå tar vi innpå Norge!"

Enig!
Den laidback tonen og tørrvittige humoren til svenskene var helt klart å foretrekke fremfor Synnøves hysteriske babling.

Gammel 17-05-09, 20:48   #1263
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Svabø ble vel slaktet i avisene, og jeg skrudde over på Sverige, hun må jo ha vært full? Eller er hun sånn?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 22:36   #1264
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det morsomme var den konstante og høylytte munndiaréen når Stian Barsnes Simonsen leste opp resultatene fra Norge. Jeg hørte ikke et ord av hva han sa, og fikk heller ikke med meg resultatene fra Norge. Min feil egentlig, siden jeg ble så irritert.

Overhodet ikke din feil, det var IKKE mulig å høre hva han sa, selv om man aldri så gjerne ville.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 22:37   #1265
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

hun må jo ha vært full? Eller er hun sånn?

Jeg tror hun er sånn.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 23:52   #1266
Minamor
Minamor

Medlem siden: May 2009
Hvor: Nordland
Minamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synnøve Svabø har aldri vært helt normal...

Minamor er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.