Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 14:02   #661
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Praha på mannen og meg 4-7 juni.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 19:53   #662
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Oh yes, nå blir det fire netter i London - 28. mai til 1. juni; shopping og champagne sammen med mamma!

Gammel 19-05-09, 19:58   #663
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drar til Budapest på torsdag.

Gammel 19-05-09, 20:06   #664
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har bestilt billetter til Eros Ramazzotti konsert i november. Jeg har likt han i omtrent alle de 25 årene han har holdt på. Og jeg var på den forrige konserten han hadde her i Norge. Mannen liker AC/DC og liknenede, så han er bare med for min skyld.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 20:06   #665
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Moro med reise. Var i Florida og noen øyer i karibia i januar, kom hjem fra Kina for en uke siden og drar til Arizona (pheonix) i august (scrappekurs) samt mine gale amerikanske venninner skal dra meg rundt i Arizona og California på roadtrip..
Så det kan jo bli festlig.

Blir en madonna konsert men overnatting i oslo, samt en hotellweekend med min venninne i juni i oslo...

Fader, når jeg leser det slik, så høres det ut som jeg farter noe j......
Men er heldig å ha en gubbe som jobber offshore og vil at jeg skal reise og lære mer om hobbyen min når jeg har mulighet.

God tur til alle som har planer om å reise.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 20:27   #666
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Akkurat vært på cruise, nå kikker jeg på billetter til Amsterdam for meg og mannen.Elsker å reise.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-05-09, 21:50   #667
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Drar til Budapest på torsdag.

Håper du kommer med referat når du er hjemme igjen. Lurer på om jeg skal ta me gubben til Budapest, men er så i tvil om det er andre steder vi heller burde dra.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 20-05-09, 00:28   #668
Minamor
Minamor

Medlem siden: May 2009
Hvor: Nordland
Minamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mannen min og jeg har billetter til Katie Melua-konsert 31. juli på Keiservarden i Bodø... Gleder meg enormt til det. Gleder meg enda mer til å bli mamma i midten av juli...

Håper bare jeg ikke går over tida...

Minamor er ikke aktiv  
Gammel 20-05-09, 15:44   #669
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billetter til Bergen i kveld og skal pakke nå

Gammel 20-05-09, 16:08   #670
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ah! Glemte jo å skrive at Green Day-billettene er i boks i selve billett-tråden.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-05-09, 20:15   #671
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Bestilt en ukes tur til Sunwing Resort & Spa Alcudia.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 21-05-09, 09:36   #672
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Skal på shoppingtur til Warzsawa i midten av juni

Gammel 21-05-09, 09:42   #673
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det opptil flere billetter, faktisk!

Først til Bergen for både jobb og vennebesøk, så en tur til Danmark på familietreff, så Working Class Hero-festivalen i Drammen med Raga Rockers, Seatsniffers og annet gøy, så er det Norwegian Wood med Nick Cave, senere en tur til London, Øyafestivalen, Happy Nordic Music Days-festivalen og til slutt Green Day.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 21-05-09, 10:19   #674
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

1. Jeg har meldt meg på fjelltur med jobben i august; tre dager i fjellområdet ved Lysefjorden.

2. Også meldt meg på en annen fjelltur med turistforeninga; fem dagers tråkking i Ryfylke- og Suldalsfjella.

*glede seg*

Retz er ikke aktiv  
Gammel 25-05-09, 15:42   #675
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Tromsø om 2 dager.

Gammel 25-05-09, 23:27   #676
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London om to dager.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 30-05-09, 19:54   #677
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Billett fra Stavanger til Oslo bestilt; skal besøke faren min i sommer (mannen skal på jobb og drar hjem tidligere med bilen).

På vei til Stavanger skal vi innom Dyreparken og har nå også billetter til Sabeltann showet liggende.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 30-05-09, 19:55   #678
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ellers er vi også i ferd med å snuse på en tur til Mallorca i september. Fikk gavekort hos Startour til jul og det må jo brukes opp.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 03-06-09, 16:44   #679
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Reiser til Tallinn for 3'dje gang i morgen.
Ellers har jeg billetter til Oslo 26.juni

Gammel 03-06-09, 17:41   #680
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Togbillett til Lillehammer 27. juni. Slektstreff med mannensfamilie på Sjusjøen.

Skytte er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.