|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Den store mineral make-up-trådenStarter denne tråden i håp om at ALLE mineralsminke erfaringer kan samles på ett sted!
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store mineral make-up trådenEg har berre prøvd ID og er superfornøgd med det merket. Eller, eg har vel en Isadoraskygge også, men ikkje heilt like fornøgd med den.
|
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Den store mineral make-up trådenJeg hører du sier det ikke kommer på tale å begynne med vanlig foundation igjen, men har du forsøkt Dermalogica sin foundation? Den er veldig veldig god den også, og virkelig verdt et forsøk. Ellers, så kan jeg anbefale deg å bruke en skikkelig rik og fet nattkrem under når du bruker mineralmakeup.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Den store mineral make-up tråden
Er veldig fornøyd med hudpleieproduktene til Dermalogica.
|
|
|
#5 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Den store mineral make-up trådenhttps://www.everydayminerals.com/index.php |
|
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Det så interessant ut - særlig siden de har ulike typer "finish" som passer for ulike hydtyper.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store mineral make-up trådenDet som er så bra med everydayminerals er at man kan bestille gratis prøver slik at man kan teste ut hvilken som passer best. Har bestillt der ifra, har testet de, men synes at de var omtrent som id. Glo har jeg også prøvd, men det gikk ut på det samme. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store mineral make-up-trådenHar også hatt samme tendenser i det siste, tørr hud og linjene synes så altfor godt etter at foundation er påført. Lurer litt på hvordan primeren til i.d. fungerer, er den verdt et forsøk? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
På lukket avdeling
|
Siden jeg er mest grønn så tok jeg sånn olivenfarget. Resten av typene husker jeg ikke helt, det var så mange valg. Der ID gir meg linjer og innimellom fremhever urenheter istedenfor å skjule de så klarte denne med rett finish å gjøre det jeg ønsket den skulle gjøre. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Den store mineral make-up-tråden
Jeg har den - huden blir absolutt ikke tørr med den ihvertfall. Men nå har ikke jeg plagsomt tørr hud uansett da. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Den store mineral make-up-trådenMen for de som liker i.d. så vil jeg anbefale settet med øyesminke. Det er innmari fint. |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har primeren til i.d. Vet ikke helt hva jeg skal si, synes det er samme resultatet både med og uten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sær og kresen
Sv: Den store mineral make-up-trådenDenne har jeg brukt, og synes den er helt fantastisk. Den er flytende, men den virker "tørr" på huden uten at den fremhever linjer/rynker (bare så vanskelig å få tak
|
|
|
#14 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Den store mineral make-up-trådenBare prøvd i.d. og er veldig fornøyd, sammenlignet med "vanlig" sminke. Men jeg har også problemet med at rynkene synes bedre. Også må jeg skryte av den væsken man blander med øyeskyggene for at de skal bli vannfaste. Den jeg bruker blande, blir ikke vannfast (smuldrer), men den smitter ikke! Og alt annet smitter på meg |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Den store mineral make-up-trådenJeg har prøvd mye på mineralfoundation-fronten. Jeg venter nå på en sample av Jane Iredale loose base(?). Men jeg har så inn i hampen fet hud, at uansett hva jeg bruker, så skinner trynet mitt som en lanterne maks et par timer etter påføring. Jeg har prøvd snørrogførti forskjellige kremer under, og førrogsnørti kremer/items til å ha over. INGENTING hjelper. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sær og kresen
Bokstavelig talt.