|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Legoland via København (eller London)Usj. Jeg tror ikke vi kommer utenom en tur til et Legoland i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Legoland via Kjøbenhavn (eller London)Vi tok fly til København og tog til og fra Billund, det fungerte fint. Det går buss fra Billund til Legoland. Togprisene husker jeg ikke, og de vil vel uansett variere med sesongen, men du kan jo sjekke på dsb.dk.
![]() |
#3 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland via København (eller London)Cimber Air har billige flygninger direkte Oslo-Billund. I juli koster det rundt 1000 lappen t/rt Billund.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland via København (eller London)Tusen takk for tips ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Legoland via København (eller London)
Omtrent tre timer. Sjekk http://dsb.dk/.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legoland via København (eller London)Jeg har besøkt begge . Windsor er et flott annlegg . Vi var der i August og da var det endel folk der , så det var køer til attraksjonene . Vi hadde med en 2 åring og en 9 åring og det var nok å gjøre for begge . Men mindre store ting en i billund . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Legoland via København (eller London)Vi skal til Legoland utenfor London i sommer, enten som dagstur, eller med overnatting siden Windsor er verdt et besøk alene. Jeg har ikke vært på Legoland i Danmark siden jeg var liten, så jeg kan i grunn ikke sammenlikne, men London er jo en flott by. Jeg gleder meg veldig til å besøke den byen med barn.
![]() |
|
|