Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gnissende lår - tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 18:39   #61
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Jeg bruker de lange bokserne fra sloggi. De er ikke så sexy, men de funker som bare rakkern. Nå så jeg det var tilbud igjen, så jeg skal bestille meg en ny 2-pack.

Gammel 20-05-09, 19:15   #62
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spanx funker også, hvis man vil stramme opp litt også Men det blir jo litt mer i strømpebukse/hold inn-kategorien.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 19:45   #63
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Spanx så supre ut. To i en!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 19:46   #64
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg også bestilt boxere/sykkelbukser fra Sloggi.
(Mannen grøsser bare ved tanken for han assosierer med de lekre Sloggi maxi som jeg trakk godt over magen da jeg var høygravid. )

Gammel 20-05-09, 19:56   #65
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Takk for mange gode tips! Hilsen ei som fikk brannsår på begge lår 17 mai! Da var det godt med en ispose mellom beina på kvelden ja!

Gammel 20-05-09, 19:57   #66
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synst at denne http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Prod...SparBase).aspx funker fint, å den har faktisk litt hold inn effekt også. Mange forskjellige modeller, ikke bare denne. Jeg bruker disse under kjoler og skjørt.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 22:47   #67
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

"Pudre" innsiden av lårene med potetmel.
Klippe av bena på en tynn strømpebukse, over skjørtekanten.

Kjenner problemet...

Gammel 20-05-09, 22:49   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du godeste, så mye rart som kan skjule seg under et skjørt! (Jeg bruker selv ullmamelukker om vinteren, altså, så jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 22:59   #69
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg kan ikke ha sånnderre hold-in greier. Da tyter magen over kanten, og det er serdeles lite vakkert. Men tights/sykkelshorts var et bra tips! :noterer:

Mamma-strømpebukser da? De strekker seg jo over magen

Gammel 20-05-09, 23:02   #70
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Jeg synst at denne http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_16/PID-740098(SparBase).aspx funker fint, å den har faktisk litt hold inn effekt også. Mange forskjellige modeller, ikke bare denne. Jeg bruker disse under kjoler og skjørt.

Men må få presisere at det er ikke hold inn ved magen, men det er et lite løft ved rompa. Blir veldig fin på

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:04   #71
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kanskje ikke lov å si høyt i denne tråden, men jeg har faktisk aldri hørt om dette problemet engang. Og så er det så mange som har det.
Jeg blir stadig mer fascinert over hvordan slike problemer dukker opp og så viser det seg at mange har det samme.
Ikke misforstå - jeg har mine jeg også, og hvis jeg hadde luftet et par av de mest hemmelige er det mulig mange hadde slengt seg på.

Gammel 20-05-09, 23:06   #72
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ikke misforstå - jeg har mine jeg også, og hvis jeg hadde luftet et par av de mest hemmelige er det mulig mange hadde slengt seg på.

Du er sikker på det altså?

Gammel 20-05-09, 23:06   #73
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ut med språket, Myrsnipa!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:07   #74
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Du er sikker på det altså?

Håper iallefall det.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ut med språket, Myrsnipa!

Not!

Gammel 20-05-09, 23:09   #75
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kanskje ikke lov å si høyt i denne tråden, men jeg har faktisk aldri hørt om dette problemet engang. Og så er det så mange som har det.
Jeg blir stadig mer fascinert over hvordan slike problemer dukker opp og så viser det seg at mange har det samme.

Man får ikke dette problemet før man blir tjukk, og jeg tror ikke du er i den kategorien akkurat. Jeg visste ikke om dette jeg heller før jeg la på meg en god del.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 23:11   #76
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har jeg også bestilt meg lange sloggi. Så genialt.

Gammel 20-05-09, 23:11   #77
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Man får ikke dette problemet før man blir tjukk, og jeg tror ikke du er i den kategorien akkurat. Jeg visste ikke om dette jeg heller før jeg la på meg en god del.....

Har du sett meg?

Gammel 20-05-09, 23:13   #78
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett meg?

Jepp. Har vært på treff en gang i Oslo med de eldste barna våre. Pluss at jeg har sett noen gravidbilder av deg.

Gammel 20-05-09, 23:15   #79
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jepp. Har vært på treff en gang i Oslo med de eldste barna våre. Pluss at jeg har sett noen gravidbilder av deg.

Se PM.

Gammel 20-05-09, 23:25   #80
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Se PM.

Jeg har prikket deg tilbake.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.