Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsker innspill til kjoletilbehør!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 20:30   #61
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker innspill til kjoletilbehør!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er ikke så god til å sette opp håret. (Og nå er det like før jeg tar nye kjolebilder også, altså! )

Tull.

Du trenger ikke å sette det opp så nøye, bare en hestehale eller en topp el.l. :engasjert:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 20:33   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er ikke så god til å sette opp håret. (Og nå er det like før jeg tar nye kjolebilder også, altså! Det stemmer at det er lys ovenfra, jeg står mer eller mindre rett under en spot.)

En rufsete, litt løs topp er enkelt og greit. Saml alt i en løs hestehale, også snurrer du det rundt og fester tjafser her og der med små bobbypins.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 20:34   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid misunt de som "bare setter opp håret".
Uansett om jeg har hatt langt hår - så har jeg alltid slitt med å få satt det opp. Mange får det til å se så enkelt og "tilfeldig" ut.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 20:34   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Du MÅ ta blomstersmykket. Kan du ikke ta et bilde med oppsatt hår og de to ulike smykkene så tvilerne blir overbevist?

Nei, nei. Kjolen er minimalistisk, og krever et minimalistisk smykke. Det er forresten en nydelig kjole som kler deg godt!

Gammel 21-05-09, 20:36   #65
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns heller ikke blomstersmykket er helt tingen til denne kjolen. Og kjolen kler deg superfint. Trenger ikke ta nye bilder for å overbevise om det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 20:36   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde vært om jeg hadde DEN kroppen etter to fødsler, for å si det sånn. Skal ikke se bort i fra at jeg hadde kledd meg ganske likt som deg da, vi har nokså lik smak.

Gammel 21-05-09, 20:38   #67
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver faktisk å ta smykkebilder nå, med stram hestehale, men ser helt gal ut hver gang. Det er sikkert mulig å hoste opp 5-6 andre potensielt matchende smykker også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 20:40   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Lurer på om du hadde kledd skrålugg??

Gammel 21-05-09, 21:06   #69
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenkte faktisk på det med oppsatt hår. Imponerende at du "leste" tankene mine, glitterchick. Det er tydeligvis mer mellom himmel og jord...osv.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 21:09   #70
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Og så syns jeg smykke nr. 2 gir kjolen FEST.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 21:10   #71
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg tenkte faktisk på det med oppsatt hår. Imponerende at du "leste" tankene mine, glitterchick. Det er tydeligvis mer mellom himmel og jord...osv.

I have magic powers.

Gammel 21-05-09, 21:13   #72
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjolen er nydelig!
På Design Forum(i Tønsberg) har de Thinksko i akkurat de fargene.
Finner ikke bilder av de noe sted.
Må jeg reise til byen i morgen for å kjøpe de?
(Jeg vil ha de selv)

Gammel 21-05-09, 21:15   #73
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes sko nummer to og smykke nummer en. Blomstersmykket (som for øvrig var helt nydelig) synes jeg passer bedre til en litt enklere kjole. Kjolen var veldig fin og veldig Elinblu.

Gammel 21-05-09, 21:34   #74
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelig kjole!

Som du selvsagt skal ha med smykke nr 1, sko nr 2 og oppsatt hår.

Gammel 21-05-09, 22:20   #75
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Design Forum, ja - jeg må nok ta en tur innom der en dag.

Prøvde kjolen på nytt med underskjørt nå, og den ble mye mindre innpåsliten. Synes ikke det ser så aller verst ut. Den følger jo fortsatt kroppen, men går ikke lenger inn igjen under hoftene. (Riktig nok er akterspeilet mitt for bredt for dette speilet, men dog. )

Her kommer smykkebilder også. Den heklede blomsten skal egentlig sitte litt sånn på siden. (Det samme kan ikke sies om smykke nummer 2, det blir visst bare sånn.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:29   #76
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Helt klart sko nr 2, dvs de blå med ankelrem. De var fine til kjolen.

Jeg ville hatt lyse strømper, ja. Begge kjedene var fine til, men skal du ha det til høyre ville jeg satt opp håret. Da blir det mer elegant og kjedet kommer bedre frem.

Lekker kjole, og fin blu.

Kremt, det var JEG som først nevnte oppsatt hår. For lenge siden!

Flott Elinblu, du kler virkelig oppsatt hår!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:31   #77
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den store blomsten til venstre ser ut til å passe bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:37   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Veldig fint med oppsatt hår. Jeg liker fremdeles det enkle smykket. Det følger linjene i kjolen. Og jeg syns virkelig ikke du er bred noe som helst sted.

Gammel 21-05-09, 22:42   #79
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Veldig fint med oppsatt hår. Jeg liker fremdeles det enkle smykket. Det følger linjene i kjolen. Og jeg syns virkelig ikke du er bred noe som helst sted.

Enig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:42   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De blå skoene, det grønne smykket og oppsatt hår. Case closed.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.