|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Det er som når foreldregenerasjonen fikk mobil og lærte seg å sende SMS. Det var da ingen som sendte flere kjede-SMS enn dem.
|
|
|
|
#22 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Jeg syns bare det er koselig at de kan holde kontakt og skape kontakter på FB
|
|
|
#23 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Min mor er ikke i stand til å se opp-ned på en datamaskin - så hun kommer neppe på FB.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Dette inspirerte meg til å ta en titt på FBsiden min selv. |
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Velkommen etter.
|
|
|
#26 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Min pappa var på FB før meg. Jeg har pappa, tanter, onkler og sånn som venner og ser ikke problemet. Bare hyggelig. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Mamma er på FB, og et par tanter. Ser virkelig ikke problemet, hun har heldigvis en god porsjon nettikette.
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Svigermor er på FB. Jeg blokket henne før hun kunne finne meg og da hun spurte forklarte jeg at måtte ha en lav profil pga min v.Important jobb.
|
|
|
#29 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Heldigvis er verken mine foreldre eller svigerforeldre på FB.
|
|
|
#30 |
|
By the Sea
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Hvorvidt man "ser problemet" eller ikke kommer selvfølgelig an på hva slags mødre en har og hvordan forholdet er.
|
|
|
#31 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!
Og det er derfor jeg ikke ser problemet. Man kan 1) godta mamma som venn eller 2) avvise. Om man godtar kan man legge henne til på en egen liste der en selv kan bestemme hva hus skal se eller ikke. Enkelt - penkelt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
By the Sea
|
Det er kjempefint at du er flink til å sette grenser. Selv har jeg blitt temmelig flink de siste par årene også, og vet at jeg hadde klart å avvise mamma for så å forklare henne hvorfor når jeg (garantert) hadde blitt spurt. (Begrenset liste hadde nok ikke dugd for mamma - hun er ikke dummere enn at hun hadde skjønt at jeg tilbød henne "liksomtilgang").
|
|
|
#33 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Det går over, dessuten er hun jo mamma - og jeg lar det bare prelle av, vi er jo så voksne nå at vi ser jo at det er helt typisk den generasjonen når de oppdager noe nytt!
|
|
|
#35 |
|
By the Sea
|
Ja, men ikke desto mindre en problemstilling som man kan trenge å diskutere med andre?
|
|
|
#36 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Jeg har min mamma på FB, hun blir 80 i år. En meget oppadgånde dame. Så er det jeg da og barna mine. Vi er 3 generasjoner. Jeg skjønner ikke at det skal være noe problem.
|
|
|
|
#38 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Siden min mor trenger hjelp til å lade opp mobilen sin, som hun i 9 av 10 tilfeller ikke klarer å besvare når den ringer, ("Hva skal jeg trykke på her"!!) |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Min mor er på FB, og jeg kjenner vel at jeg er der mindre etter at hun kom inn. Hun peprer meg ikke med sånne bamser og slike ting altså. Det tar mine tanter seg av
|
|
|
#40 |
|
By the Sea
|
Som alle andre problemer og dilemmaer man støter på, er det vel ofte til nytte å snakke med andre om det som er vanskelig?
|
![]() |
|
|