Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Floridas vestkyst?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-09, 16:09   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Floridas vestkyst?

Vi tenkte å reise noen dager til Floridas vestkyst.

Vi vurderer å reise et sted til neste helg da vi har fri på mandagen.

Vet du om et koselig sted i Florida, gjerne med hyggelig strand, litt å se, kanskje noe shopping, men også ro. Vi kan gjerne tenke oss å reise over på vestkysten for å stoppe i Everglades på veien (der har vi vært men det er 3 år siden).

Noen som har tips?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 16:12   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Floridas vestkyst?

Clearwater har vakker strand med flott solnedgang.

I St. Petersburg ligger et flott Dali-museum.

Gammel 19-05-09, 15:43   #3
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Clearwater Beach er helt nydelig!

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 18:56   #4
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte meg veldig godt i Fort Lauderdale når jeg var der i januar.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 19:58   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldrene mine har vært mange ganger på Marco Island og sier stadig at vi også bør dra dit.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Jeg likte meg veldig godt i Fort Lauderdale når jeg var der i januar.

Men det er vel på østkysten?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 15:33   #6
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Foreldrene mine har vært mange ganger på Marco Island og sier stadig at vi også bør dra dit.

Men det er vel på østkysten?

Det vet jeg ikke noe om, geografi er ikke min sterke side..

Men hun nevte Everglades og jeg fikk beskjed om å dra dit når jeg først var i Fort Lauderdale..(gjorde det ikke)
Så da regner jeg med at det ikke er langt unna.

Sjekket kartet og det er ikke SÅÅÅÅÅ langt unna...hehehe

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 15:36   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som jeg har nevnt tidligere, anbefaler jeg Bush Gardens i Tampa Bay. Er ikke det på veskysten? :gullfisk:

Gammel 22-05-09, 15:40   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Som jeg har nevnt tidligere, anbefaler jeg Bush Gardens i Tampa Bay. Er ikke det på veskysten? :gullfisk:

Jo, det er vestkysten.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Det vet jeg ikke noe om, geografi er ikke min sterke side..

Men hun nevte Everglades og jeg fikk beskjed om å dra dit når jeg først var i Fort Lauderdale..(gjorde det ikke)
Så da regner jeg med at det ikke er langt unna.

Sjekket kartet og det er ikke SÅÅÅÅÅ langt unna...hehehe

Vi bor i Miami og Fort Lauderdale er 40 minutter unna så vi gjerne dra litt lenger når vi skal på ferie.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 15:52   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bodd noen i Clearwater/St.Peterburgområdet, og det er mye pent å se og greit å gjøre der.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:28   #10
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi tilbrakte en uke på St. Pete's Beach i 2004, og der var det kjempefint!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.