|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?
Enig. Og så er det også en fordel at salongbordet ikke flyter over av frønas siste formingsprosjekt(er). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg kaller det ikke ryddig før det er helt perfekt. Som i visningsklart. Men jeg har det aldri slik altså. "Godt nok" er standarden vi lever etter når vi rydder, og det ergrer meg en ørliten smule. Vi får ta det igjen når barna er voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Vi har det rent og ryddig ettermiddagen etter at vaskehjelpen har vært her. Da er alle flater ryddige og rene og det ligger ikke klær og Ting rundt omkring der de ikke hører hjemme. Deretter baller det på seg.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?
Nå ble jeg rett og slett litt lykkelig. Dette har jeg nemlig ikke noe problem med. Jeg lever fint med møkkete vinduer, altså er jeg et hakk mindre stressa enn jeg kunne vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|