|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?Mye vakker "det gikk bra med meg"-argumentasjon her.
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?
Ikke "det har gått bra med meg", men "hittil har det gått bra med barna". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?
Nemlig. Vi hadde nemlig aldri trampoline da jeg var liten. Og jeg tror at det er viktig å være strenge på regler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?Dere som ikke lar ungene deres hoppe på trampoline, lar dere ungene klatre i trær?
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?Jeg syns det er veldig bra at min "langt over normalt aktive" 9 åring får hoppe på trampolina for å få ut enda mer energi. Ingen av mine unger er i faresonen for overvekt (på grensen til undervektige som et par av de er), men jeg trodde da ærlig talt ikke det var grunnen til at folk velger å la ungene få trampoline.
![]() |
Emneord |
trampoline |
|
|