|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Altså, om man har 1-2 barn i barnehage og en baby, mor/far er i permisjon og den andre jobber. Er det da vanlig at den som jobber blir hjemme på planleggingsdagen? Når det ikke er sykdom eller spesielle ting med barn/permisjonsforelder?
|
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Den som jobber er på jobb, mens den som er i permisjon har alle sammen heime.
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn her også!
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Den som jobber, jobber - den som er i permisjon, eller som i vårt tilfelle, den som jobber 50% blir hjemme, dersom plandagen faller på en fridag for mitt vedkommende.
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn har det bestandig vært hos oss også. Den som er hjemme i permisjon tar alt av planleggingsdager også. Har kanskje hendt at den andre har tatt seg fri allikevel som en feriedag for å benytte den dagen alle er hjemme som en langhelg eller om det er en innklemt dag eller noe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Hvis det ikke er noe annet spesielt, er den som er i permisjon hjemme med alle.
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Vi har ikke gjort det slik.
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Den som er i permisjon eller hjemme i utgangspunktet er med barnet. Ja, om man ikke ser på det som en anledning til langhelg hele familien. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Da tek vel den i permisjon alle ungane den dagen. Er det sjukdom med i bildet kan det stille seg annleis.
|
|
|
#12 |
|
Unik
|
Akkurat det har ikkje eg kunna gjort då. Men det hørtes deiligt ut.
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Kommer an på. Med barn nr to, var ikke jeg i form til å ha mer enn ett barn hjemme, med barn nr tre, hadde jeg gjerne alle hjemme. Temmern har tatt alle på strak arm. Det er forskjell på folk, og vi har, i den grad det har latt seg gjøre, tilpasset oss etter det.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Jeg ville vanligvis ha tenkt at den som var i permisjon var hjemme med flere barn. Men om jeg hadde veldig mye avspaseringstid ville jeg kanskje ha benyttet anledningen til en langhelg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Mannen blir på jobb. Han må ta feriedag om han skal være hjemme, og det vil vi ikke bruke ferien på.
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Dette blir helt teoretisk, men den som er hjemme er hjemme.
|
|
|
#17 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Jeg har alle hjemme og samboeren min reiser på jobb.
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?Jeg syns det er mest naturlig at den som likevel er hjemme i permisjon også tar slike dager slik at den andre ikke trenger å ta fri. Hvis den hjemmeværende av en eller annen grunn ikke klarer å ta seg av alle, blir jo saken en annen.
|
|
|
#19 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er det alltid her også. Helt naturlig, spør du meg.
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Hvorfor det? |
|
|
|
![]() |
|
|