Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 12:05   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i barnehagen - en er i permisjon - blir den andre hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ønsker strengt tatt aldri å ta meg fri fra jobb, så om pappan hadde vært hjemme hadde jeg blitt lettere panisk om han ønsket meg også hjemme den dagen.

Men noen liker jko faktisk å være sammen med familien sin.
Hvis det er mulighet for at begge kan være hjemme så skjønner jeg godt at noen velger det.

Poly: Du har altså en ansatt som velger å være hjemme på en planleggingsdag, selv om det er en annen forelder hjemme? Feriedag? Avspasering?
Hva er ille egentlig? Enten har den ansatte avspasering å ta av eller feriedager å ta av, og når vedkommende velger å bruke disse er vel helt opp til han/henne?

Jeg tar for gitt at det helt sikkert er i orden med bruk av dager, selvsagt. Og har ingen synspunkter på hvordan vedkommende bruker tiden sin - det er en redelig og flink og bra person på alle vis. Men vedkommende har det skrekkelig travelt, mye å gjøre og mange baller i luften, og da stusset jeg da dette kom opp. Det gjør jo alt bare travlere for stakkaren, tenkte jeg. Og så tenkte jeg at "jaja, kanskje det er jeg som er unormal? Kanskje alle gjør sånn?" og så sjekket jeg her inne.

Bare det. Og det gjør meg ingenting om vedkommende leser det. Neste gang vi blir fulle og glade sammen så kanskje jeg til og med spør direkte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.