|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Vil leie ut huset vårt som feriehus, og har tenkt å avertere i en tysk avis. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Ingen? |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Jeg kan sikkert hjelpe til med noen småord også. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Tusen takk dere, nå er det i boks |
|
|
|
#6 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Det koster lite å avertere hos turistinformasjonen. Tror det er 300 i året eller no sånt. De får ofte henvendelser, og har mange "hits" på hjemmesiden. Det er ihvertfall slik for VisitMolde (trykk på overnatting), regner med det er det samme for VisitKristiansund.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Takk for tips gajamor |
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?
Ja for søren, takk for at du minte meg på det. Er litt usikker på når, men mellom 8 og 10 tenker jeg. Hvis det er ok?
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Jeg hadde blitt lykkelig om du ikke kom før 9 |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Supert. Har ikke funnet frem alt, for det regner, så selv om det ligger i sekker, så er det jo mye tøy, slik at det kan bli fuktig |
|
|
|
#12 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Vet ikke hva som er best, jeg. Kan jo også komme forbi på fredag, det er meldt bedre vær til helga. Jeg kan kjøre forbi i morgen tidlig og grafser til meg det jeg finner, og så sier du fra om jeg skal komme fredag også?
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Kanskje vi skal vente til fredag da, for det enkleste for meg er å sette det ut kvelden før? |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som er gode i tysk her, og kunne oversatt en tekst for meg?Da kommer du når du vil, for jeg setter det ut før jeg fyker avgårde på jobb kl 07 |
|
![]() |
|
|