Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny tråd: Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 20:02   #881
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?

Jeg har et par-tre sider igjen av Erik Schjenkens "Jeg er ingen rasist". Flott bok!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 22-05-09, 10:13   #882
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sommertid er Agatha Christie-tid for min del. Lettfordøyelig og fornøyelig krim i god, gammel stil. Har lest mange av hennes bøker, men fikk hennes samlede verker i 30 års gave og der var det mye rart.

Akkurat nå leser jeg "The Man in the Brown Suit".

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 24-05-09, 22:57   #883
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Spilt blod av Åsa Larsson. Vel halvveis kan jeg konstatere at den er helt grei, men hun er ikke blant mine favorittforfattere.

Gammel 26-05-09, 14:05   #884
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har lest litt denne påsken:
Har lest Honningfellen av Unni Lindell.
Leser Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera.
Skal lese Snømannen av Jo Nesbø.

Rettelse:
Driver fremdeles med Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera. :snork:
Fikk aldri begynt på Snømannen av Jo Nesbø.
Har akkurat begynt på Twilight av Stephenie Meyer. Virker spennende.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 26-05-09, 18:06   #885
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er andre bok av Agatha Christie påbegynt for sesongen: Ordeal by Innocence. Tror denne gikk på tv for ikke lenge siden, den virker nemlig kjent etter bare noen sider. Husker ikke hvem morderen er så da spiller det ingen rolle.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 26-05-09, 20:55   #886
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Ondt blod av Arne Dahl

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-05-09, 20:56   #887
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nettopp ferdig med Snømannen, skal begynne på Parfymen i kveld.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 26-05-09, 21:57   #888
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sushi for nybegynnere, av Marian Keyes. Andre som liker henne?

Gammel 27-05-09, 10:28   #889
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser Slash sin biografi.

Gammel 27-05-09, 10:33   #890
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal vise dere frykten. Nikolaj Frobenius.

Gammel 27-05-09, 10:34   #891
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A.M Homes: The End Of Alice

Jeg leste den for tolv år siden, og da gjorde den veldig sterkt inntrykk. Så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på den igjen for å se om jeg reagerer like sterkt nå.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 27-05-09, 10:35   #892
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Leste Camilla Läckberg i påsken. Er det bare jeg som irriterer meg over personene i bøkene hennes er så utrolig typete? Ikke mange overraskelser der...

Jeg har nettopp lest Tyskerungen og irriterte meg i grunnen over det meste ved den boka. Og jeg er ikke spesielt kresen når jeg leser krim. Ikke mer Läckberg på meg.

Gammel 27-05-09, 11:45   #893
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg skal vise dere frykten. Nikolaj Frobenius.

Hva synes du om den, Karima? Jeg har lyst til å lese den.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-05-09, 10:42   #894
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Hamsuns Pan...igjen.

leliane er ikke aktiv  
Gammel 28-05-09, 11:26   #895
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå, bortsett fra Pulverheksa og Ludde , er det Erik Reinert - Global økonomi - Hvordan de rike ble rike og hvorfor de fattige blir fattigere" og "Sjarmør og tyrann" av Alv. A. Dahl og Aud Dalsegg.

United er ikke aktiv  
Gammel 28-05-09, 12:36   #896
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

.
Har akkurat begynt på Twilight av Stephenie Meyer. Virker spennende.

Den er kjempespennende og godt skrevet. Det er visst en ungdomsroman altså, men det er nok like greit nå, og dette går unna. Den var nok akkurat det jeg trengte etter en kjedelig vår med tung pensumlitteratur. Er snart ferdig med boka, og skal fortsette med oppfølgeren som heter New Moon.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-05-09, 22:50   #897
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Per Petterson: Jeg forbanner tidens elv

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-05-09, 06:33   #898
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Hamsuns Pan...igjen.

Ta Landstrykere i stedet, så kan du bli med på lesesirkel.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 29-05-09, 08:02   #899
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

'Løping - en verdenshistorie' av Thor Gotaas.
Et litt merkelig utgangspunkt, men veldig underholdene så langt!

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 29-05-09, 08:08   #900
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg prøver å lese "Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield. Veldig facinerende personer i den, men jeg får lest max. et par sider hver kveld så jeg mister litt tråden (fordelen med barselperioden er at man sovner fort om kvelden når man endelig får lagt seg).

Emneord
bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.