|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Nok en gang om sykefravær. Denne gangen om alkoholApropos: da jeg i min pure ungdom hadde feriejobb i kassa på Rema, kom jeg en gang på jobb rett fra nachspiel. Var høvelig edru, men rimelig trøtt. Rakk hjemom for dusje, pusse tenner og skifte til uniform. Hadde aldri i livet orket det i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Nok en gang om sykefravær. Denne gangen om alkohol
Jeg har vært på forelesning i gallakjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#24 |
Passiv
|
Jeg har aldri hatt på meg noe i nærheten av en gallakjole. Men kunne godt tenke meg å ha det en gang. Det skorter dog litt på passende anledninger. Nå lurer jeg på om det kan funke på kontoret? |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Nok en gang om sykefravær. Denne gangen om alkoholInnrømmer ærlig: Jeg har sittet på jobb med Tidenes Hangover, virkelig døden nær, og den ene morgenen jeg kom tuslende var jeg vel strengt tatt ikke kjørbar ennå. (Merk dere at jeg kom tuslende!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bedreviter
|
Studenter i Trondheim mangler ikke anledning til å bruke (sort of) gallakjoler. Jeg tror jeg brukte opp fem stykker i løpet av studietida. (Nå skal det sies at jeg var student leeenge da …) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ej ikke møjkets heije
|
Hi, hi ..... du er ikke alene. Det var heftig å være student i Bergen også.
![]() |
![]() |
#28 |
Bedreviter
|
Jeg har vært full i gallakjole i Bergen også, jeg. Sist redigert av Teofelia : 27-05-09 kl 14:02. Årsak: Dog ikke … |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
heimføing
|
Uff ja, jeg har også en sånn. Bortsett fra at jeg skulle rett ut i kundemøte, og med firmabil (uten sjåfør). Er ikke sikker på hvordan en evt. promillekontroll ville slått ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|