|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea
God tur! Jeg skjønner godt at du gleder deg. Vi skal reise dit i juli (og var der i fjor) og jeg gleder meg også. Det er kjempefint der! |
|
|
|
|
|
#182 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi har nettopp bestilt bil fra Galaxy-rentacar.com. Der betaler man bare 300 kr mer for en hel uke enn for 3 dager gjennom Ving. 1.400 kroner for en uke med fri kilometer to barnestoler og all forsikring inkludert. Vi skal ha bilen den siste uka og ha muligheten til å se oss litt rundt på øya. Gleder oss. Bare to uker igjen nå!
|
|
|
#183 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaDet er akkurat som jeg husker om ikke bedre! Vi storkoser oss. Er varmt i luften og grei tempratur i bassenget. Er ver 24 grader i bassenget men min 2åring er blå og skjelver etter 5 min så er ikke mye vi har badet. Er 22 grader i sjøen nå og. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaFantastisk. Om to og en halv uke kommer vi etter!
|
|
|
#186 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallitheaneste søndag reiser vi
|
|
|
#187 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
Åh. Herlig! |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Øyboer
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallitheatar 10 min med taxi til Rhodos sentrum. Er litt mindre til det lokale sentrumet men der har vi ikke vert. Har med en god bilpute med belteklemme som vi har bak på vognen. Så jeg føler det går greit å ta taxi selv om jeg ikke liker det. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaEgentlig litt vilt med gratis mat til ungene. Helt supert for meg som reiser alene med tre krapyl.
|
|
|
#190 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Det er en av tingene som er så genialt på Sunwing anleggene.
|
|
|
#191 |
|
lakenskrekk
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJøss. Gratis mat til barna? Selv om man ikke har bestilt sånn inclusive-greie? |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaJa, det er visst det. Jeg har betalt for frokost for meg, 900 for to uker. Men ikke for noen av ungene.
|
|
|
#193 |
|
lakenskrekk
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi har også bestilt frokost, betaler bare for de tre av oss over 12 år. Men det betød jo ikke nødvendigvis at middag i restauranten var gratis for barn under 12, tenkte jeg. |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaTrodde det var ett gratis barn pr. betalende voksen jeg? |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaDet er på bussen.
|
|
|
#196 |
|
Vi har feriert sammen med familie med 4 barn hvor alle har spist gratis på Sunwing.
|
|
|
#197 |
|
lakenskrekk
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaNår ble 12-åringer voksne? |
|
|
|
|
|
#198 |
|
I reiselivs bransjen regnes de dessverre som voksne!
|
|
|
#199 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi er to voksne + ei på 12 som må betales for. Og tre under 12. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Øyboer
Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaGratis mat var genialt for oss som bare har en 2åring og. Helt fantastisk. Selv om det var litt kjedelig i lengden med de buffene. Marinert kylling hver dag, forskjellige marinader. Pasta med tomatsaus til lunsj, Pomfri, kokte poteter, stekte poteter, ris. Og så var det hamburgere som oftest og en eller annen type pølse. Det var veldig greit at det sto på hver hva det var og hvilken allergener de inneholdt. Hadde bare allergenlisten vert til å stole på. En dag inneholdt ALT melk. Til og med ris og mais. Når jeg spurte om dette virkleig inneholdt melk så var det flere andre ting og som ikke gjorde det. Vi tok litt sjangser til tider. |
|
|
|
![]() |
|
|