Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er visst skattepengene mine!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 01:44   #61
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er visst skattepengene mine!

Billy (Boy)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 02:05   #62
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Billy (Boy)

Eller Billy Bob!

Gammel 29-05-09, 02:19   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig søt!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 04:50   #64
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig nydelig liten stavangergutt

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:15   #65
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

For en søt liten herremann.

Albert er helt klart et flott hundenavn.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 17:20   #66
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Eller Billy Bob!

Eller Bob Kåre

Jeg synes forøvrig også at disse navnene er flotte/artige:
Reggi
Ivar
Frithjof

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 14:00   #67
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

I morgen er dagen endelig kommet. Jeg drar med flyet 1205, og med retning Stavanger. Endelig skal vi få hjem nurket. Angus ble navnet, eller Angus Rose, som min datter insisterte på. Men han blir nok kalt bare Angus.

Gruer meg veldig til å fly, men det bare må gå bra. Orker ikke sitte å grine, helt alene

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 6uker 057.jpg (175,4 KB, 22 visninger)
Gammel 21-06-09, 14:57   #68
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God tur! Husk å oppdra en liten hund også.

Gammel 21-06-09, 15:24   #69
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

God tur! Husk å oppdra en liten hund også.

Åja! Den skal bli en veloppdragen liten tass. Det er planen hvertfall. Har snakket masse med ungene om hvordan vi skal gjøre det, f.eks det med å gi mat ved bordet. Jeg har jo aldri hatt hund før, men tror hvertfall jeg skal klare å oppdra han

Gammel 21-06-09, 15:28   #70
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Åja! Den skal bli en veloppdragen liten tass. Det er planen hvertfall. Har snakket masse med ungene om hvordan vi skal gjøre det, f.eks det med å gi mat ved bordet. Jeg har jo aldri hatt hund før, men tror hvertfall jeg skal klare å oppdra han

Meld deg på hvalpekurs. Mye bra å lære, samt sosialisering for Angus. =) Flyturen går sikkert bra, og tenk så masse kos du får igjen for det!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 15:31   #71
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Hvalpekurs er veldig bra og så er det hyggelig for de tobente også.

Gammel 21-06-09, 15:41   #72
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Har tenkt på valpekurs, men av diverse grunner, har jeg litt problemer med store grupper for øyeblikket. Så vi får se hva det blir til. Kan hende jeg klarer det snart

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.