|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blogg her på FP? Hvor ofte skriver du i den? | |||
| Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i uken |
|
17 | 10,97% |
| Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i måneden. |
|
22 | 14,19% |
| Ja jeg har blogg, men skriver ikke ofte |
|
34 | 21,94% |
| Nei, jeg har ikke blogg på FP. |
|
81 | 52,26% |
| Dustepoll! |
|
1 | 0,65% |
| Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Quiet, please
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Ja, jeg har akkurat kommet i gang, på fredag, og hittil har jeg skrevet fire innlegg. Så får vi se hvor ivrig jeg blir etter hvert.
|
|
|
#63 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Ja, det har jeg. Akkurat nå er den stengt for nye, siden det skjer ting i livet mitt jeg ikke føler for å dele med alle. Rettere sagt, jeg trenger et lukket rom å tenke på.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 01-06-09 kl 22:20. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Til informasjon så er bloggen min stort sett stengt for alle. Så det er ikke nødvendig å la grønnprikkene hagle. Noen vil få tilgang etterhvert.
|
|
|
#67 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Ja, jeg kan vel forresten skrive i tråden også at jeg har blogg - den er lukket, men jeg åpner den for alle som er interessert (og ganske mange fler, vil jeg tro
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Ja jeg har blogg her, men det er særdeles lite aktivitet der. Kanskje det blir litt mer når jeg får unnagjort alle eksamenene mine. Jeg har gitt tilgang til ganske mange, sikkert over 200 stykker. Hvis jeg begynner å bruke bloggen mer aktivt kommer jeg nok til å kutte ned på listen. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har en privat blogg og skriver ofte. Jeg har en dynamisk tilgangsliste og legger til og trekker fra ganske ofte etter eget forgodtbefinnende.
|
|
|
#71 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har en åpen blogg - har ikke tenkt på at den kan være lukket en gang. Hva er vitsen med blogg dersom ingen leser. Må vel bygge meg opp ei trofast lesergruppe først tenker jeg. Skriver om stort og smått, fordi jeg er så heldig at ingen store skumle ting skjer i livet mitt akkurat nå.
|
|
|
#73 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har en lukket blogg. Den ble opprettet først og fremst for at det var godt å skrive av seg ting der, men også for at jeg er lite flink til å dele ting ute i Det Store Åpne.
|
|
|
#74 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en blogg her på FP?Jeg har ikke blogg her enda, har en på blogspot da. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fjott
|
Sv: Har du en blogg her på FP?Ja, jeg har en blogg som nå har blitt lukket for at jeg skal tørre å skrive merF For jeg vil ha blogg, men har ikke brukt den mye.
|
|
|
#76 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en blogg her på FP?Nils & niks... :båring:
|
|