Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lang festkjole i STOR størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 11:13   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang festkjole i STOR størrelse

Har ikke alle Gerds stor mote-butikkene skiftet navn til Maxima?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 11:37   #42
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Må det være lang kjole?
I så fall har jeg sett denne hos Zizzi og den var helt nydelig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 11:58   #43
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Må det være lang kjole?
I så fall har jeg sett denne hos Zizzi og den var helt nydelig.

Helt enig! Den var så fin at jeg i min redsel for å ikke finne en brudekjole som passet meg vurderte denne

Gammel 29-05-09, 12:37   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synte skjolen til ming så veldig passende ut.

Gammel 29-05-09, 14:59   #45
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg var hos frisør rett i nærheten stakk jeg innom stormote-butikken i Lillestrøm som altså heter Maxima mote. De hadde en god del gallaktige og pene kjoler der, blant annet denne som er i størrelse 54.

Jeg spurte om å få ta bilde, men ikke siter - jeg fjerner det antageligvis om en stund allikevel.

Gammel 29-05-09, 15:56   #46
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dro på Abigale stormote på Kløfta, jeg - og det var lurt av meg! Der hadde de et kjempestort utvalg av "aftenkjoler" i store størrelser, en liten avdeling inne i butikken med festkjoler og brudekjoler. Og så falt jeg helt for en av kjolene, og de hadde den i min størrelse, og jeg synes den sitter veldig pent - så jeg bare kjøpte den der og da!

Gammel 29-05-09, 15:57   #47
Albertine
Passiv

Standard

Gratulerer med kjole! Da går den lille sorte til en heldig asylsøker.

Bilde?

Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 15:59   #48
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Så bra!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 16:00   #49
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk nesten dårlig samvittighet ifht. kjoletilbudene her inne, men jeg bare falt pladask!

Gammel 29-05-09, 16:02   #50
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Dårlig samvittighet? Nei, vet du hva, vi stilte jo bare med et kriselager.
Bilde vil vi gjerne ha!

Gammel 29-05-09, 16:08   #51
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Så bra at du fant kjolen "din"!
Da får gullkjolen min vente videre på ny eier.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 16:14   #52
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra! Bilde.

Gammel 29-05-09, 16:17   #53
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Jeg pleier liksom ikke legge ut bilder i åpent forum, da... Men jeg klarer ikke å ta et bilde av den hvor man får inntrykk av noe annet enn fargen på en henger. Bare en liten stund, kanskje?

Gammel 29-05-09, 16:19   #54
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Vær kjapp da, jeg drar på hytta om 5 min.

Gammel 29-05-09, 16:22   #55
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

: poff:

Sist redigert av Acsa : 29-05-09 kl 17:40.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 16:24   #56
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig!

Gammel 29-05-09, 16:25   #57
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiiiin!

Gammel 29-05-09, 16:28   #58
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Lekker, lekker lekker!

Gammel 29-05-09, 16:29   #59
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Skal jeg ha sjalet hengende løst, eller er det "nettere" å ha det knyttet bak, som dette?

: poff:

Sist redigert av Acsa : 29-05-09 kl 17:40.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 16:32   #60
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.