|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Da har vi snakket med dem igjen, og sparklet tak koster en mellomting av plater og panel. Så da blir jo saken grei!
|
|
|
#42 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Gips, helsprarklet. Det har ikke vi pr. i dag annet enn på de rommene som synes minst. I spisestua har vi eldgammelt saltak ( trukket tak i stoff) Det er kjempeflott, men mykt og kan revne. I stua har vi takess, ikke pent, men helt ok.
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Egentlig synes jeg de fleste tak er fine jeg bare de er hvite og orntlig laget. (ikke så kravstor |
|
|
|
|
|
#44 |
|
priiiima donna
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Bygg herre sier han ikke har noen som er så flink til dette, men d ekan legge gips tak som er billig for oss, også kan vi skaffe pusse-sparkle-maler selv
|
|
|
#45 |
|
Grubler.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Vi betalte 20000,- for å få sparklet, pusset og malt alle takene i huset vårt. Å få opp gipsplatene ordnet vi selv.
|
|
|
#46 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Det kan være vanskelig å få sparklet ordentlig i tak. Vegger er en sak, tak avslører raskere dårlig håndverk. Men alt er bedre enn plater. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Hvilket tak syns du er finest?Så lenge taket er tett, ordentlig lagt, hvitt og rent, så er det meg revnende likegyldig hva slags tak det er. |
|
|
|
![]() |
|
|