Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket tak syns du er finest?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-09, 17:16   #41
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hvilket tak syns du er finest?

Da har vi snakket med dem igjen, og sparklet tak koster en mellomting av plater og panel. Så da blir jo saken grei!

Da blir d gipstak i nyhuset! Samme som vi har her, og me LAIK!

Gammel 19-05-09, 20:37   #42
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Gips, helsprarklet. Det har ikke vi pr. i dag annet enn på de rommene som synes minst. I spisestua har vi eldgammelt saltak ( trukket tak i stoff) Det er kjempeflott, men mykt og kan revne. I stua har vi takess, ikke pent, men helt ok.
Jeg synes paneltak kan være ok hvis det er skikkelig spraklet og hvitmalt.

Gammel 23-05-09, 10:19   #43
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

puselini er litt kul
Standard

Egentlig synes jeg de fleste tak er fine jeg bare de er hvite og orntlig laget. (ikke så kravstor )

Håper du blir fornøyd med taket ditt.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 18:50   #44
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Bygg herre sier han ikke har noen som er så flink til dette, men d ekan legge gips tak som er billig for oss, også kan vi skaffe pusse-sparkle-maler selv

LITT usikker på om jeg gidder det.

Vi bygger pålandet.

Men jeg har en bekjent (som bor et par timer kjøring unna) som faktisk er veldig dyktig. Må snakke me han før jeg tar avgjørelsen.

Jeg vil iallfall ikke ha panel. D blir too much i dette huset.

Gammel 24-05-09, 21:49   #45
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi betalte 20000,- for å få sparklet, pusset og malt alle takene i huset vårt. Å få opp gipsplatene ordnet vi selv.

Gammel 24-05-09, 22:04   #46
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Det kan være vanskelig å få sparklet ordentlig i tak. Vegger er en sak, tak avslører raskere dårlig håndverk. Men alt er bedre enn plater.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 23:35   #47
Anita
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
Anita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så lenge taket er tett, ordentlig lagt, hvitt og rent, så er det meg revnende likegyldig hva slags tak det er.

Skulle jeg bygd ville jeg gått for gips, for å få en kontrast til veggene, men synes panel er fint så lenge det er malt. Furu blir altfor mye hyttepreg for min smak.

Anita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.