|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?
Jepp.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er du på mange forum er du på?
Her kan jeg signere (selv om det i grunn er bannlyst på FP) Bæret 100%.
|
|
|
#45 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Er registrert flere plasser, men er mest her.
|
|
|
#46 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er moderator på SG og bruker naturlig nok en del tid der, men er nok like ofte på FP nå. Jeg er innom SM en sjelden gang for å se etter kjente (fra SG), men på NM går det månedsvis mellom hver gang jeg logger inn. Sist redigert av Mistral : 30-05-09 kl 10:29. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er innom tre stykker inkl. FP daglig pluss et par hobbyfora i perioder. Kan ikke skryte på meg særlig aktivitet noen av stedene, er ikke så mye på nett som jeg var for noen år siden. Jeg er den samme overalt, har aldri skifta nick. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Off the map.
|
Jeg er mest på babyporten, det pga at barselklubbene til ungene mine er der. Særlig storesøster sin klubb har jeg blitt veldig knyttet til, vi har 'hengt sammen' i 6 år.
|
|
|
#51 |
|
Peppy!
|
Forskjellige behov ja. Jeg er på tre forum. Det ene stedet er relevant i forhold til adopsjonen vi står oppi (her leser jeg mer enn jeg skriver), og et amerikansk forum bruker jeg fordi det tidvis er noen ganske morsomme diskusjoner rundt politikk, økonomi og denslags. Der også leser jeg mye mer enn jeg skriver. FP er hjemmeforumet mitt. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er her og på 2 andre fora. Variende aktivitet på alle. I tillegg er jeg på FB. Jeg er vel registrert på båd Sm og NM, men der er jeg ikke veldig ofte.
Sist redigert av polarjenta : 30-05-09 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Unik
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Kor mangen forum eg er registrert på, veit eg faktisk ikkje. Men eg er ikkje aktiv på alle. På nokon er eg kun registrert slikt at eg får lest overalt.
|
|
|
#54 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert på SG, SM, NM, Tettinntil og Toogto, men er ikke aktiv der (men har vært). Og Ringblomst, når jeg tenker meg om, men der har jeg aldri vært aktiv. Og så er jeg aktiv på Facebook.
|
|
|
#55 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Man kan også skrive forum i ubestemt form flertall, Asca. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er aktiv to plasser, registert flere, blant annet på aleneforelderforumet..men har ikke vært innom der på lenge. Ting tar tid. Holder med noen få. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert på et par andre forum, men er kun aktiv her samt Facebook. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tøff
|
Sv: Hvor mange forum er du på?Hmmm, jeg er her og på tettinntil når det gjelder forum relatert til barn. Så er det andre foraer relatert til rollespill og mmorpgs (massively multiplayer online role-playing games). Jeg spiller ikke lenger onlinespill etter at Bøllefrøet kom til verden, men jeg har masse venner på disse forumene, og vi diskuterer alt mellom himmel og jord, ikke bare spill. =)
|
|
|
#59 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange forum er du på?Jeg er registrert på flere forum. Både barnerelatert, hobbyrelatert og faktisk et som har lugubre hensikter
|
|
|
#60 |
|
Kidding, right?
|
Her kan jeg signere alt. Ja, og så er jeg på Facebook en sjelden gang.
|
|
![]() |
|
|