Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyker dere i folkemengder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-09, 20:55   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

Jeg ville nok ikke røyket i store folkemengder, og sånn, men jeg kan ikke se for meg at utendørs røyking er til enorm sjenanse for folk flest. Man skal selvsagt ta hensyn fordi det er enkelte som reagerer veldig på det, men jeg har aldri syntes at det har vært noe problem.

Det jeg synes kan være et problem er når man står rett utenfor inngangsdøra ved butikker og røyker. Der er det gjerne litt tak over og røyken samler seg veldig opp.

Gammel 30-05-09, 21:22   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg ville nok ikke røyket i store folkemengder, og sånn, men jeg kan ikke se for meg at utendørs røyking er til enorm sjenanse for folk flest. Man skal selvsagt ta hensyn fordi det er enkelte som reagerer veldig på det, men jeg har aldri syntes at det har vært noe problem.

Det jeg synes kan være et problem er når man står rett utenfor inngangsdøra ved butikker og røyker. Der er det gjerne litt tak over og røyken samler seg veldig opp.

, eller dem som står og røyker i døra ved tbanen fra en endeholdeplass(eller buss som står på en endeholdeplass), eller dem som tar et siste magatrekk før de går inn på buss eller inn på senter etc etc.

Jeg røyka før jeg fikk barn(å dessverre litt av og på fra størstemann var 1,5 til ca 3)å da tar jeg meg i å tenke om jeg var så ego som de fleste røykere faktisk er? Eller om jeg tok hensyn? Jeg ser på de som røyker som veldig lite hensynsfulle, akkurat som om de ikke har tanke for at det faktisk kan sjenere andre, de kjenner jo ikke røyklukten selv så hvorfor skal de da tenke på at andre blir kvalme/dårlige av den?

Røyking er en uting, som egentlig ikke er bra for noenting helst annet enn å ødelegge helsa til den som røyker.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.