|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktiv dødshjelp og abort
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Aktiv dødshjelp og abortFlisespikking: Det er ikke fri abort i dagens Norge, i all den grad det er satt en grense på 12 uker for å kunne bestemme selv om man vil ta abort eller ikke.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aktiv dødshjelp og abortJeg har alltid vært for både selvbestemt abort og aktiv/passiv dødshjelp.
Sist redigert av Tjorven : 30-05-09 kl 22:33. Årsak: OBS. Forholdsvis betydelig skrivefeil :rødme: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Tenker på det hver gang jeg pøker, altså.
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Aktiv dødshjelp og abortMen det er jo et poeng, Tjorven. Graviditet KAN være et resultat av også beskyttet sex. Jeg syns enhver som velger å både dyppe staken og motta den bør tenke over at det ER en teoretisk mulighet for å bli gravid og om man absolutt, absolutt ikke kan innbille seg å bli gravid, så bør man kanskje vurdere å være ekstra forsiktig.
|
|
|
#27 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Aktiv dødshjelp og abortSyns ikke abort og aktiv dødshjelp egentlig har noe med hverandre å gjøre. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Men hvis det ikke er et alternativ, så vil jeg få velge å dø.
|
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Aktiv dødshjelp og abortDet går vel av og til (ofte?) en grense for hvor mye smertestillende de kan gi, og mange ligger jo i enorme smerter.
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Aktiv dødshjelp og abortJeg er en av de som er imot abort, men for fri abort på grunn av de følgene et abortforbud vil føre med seg. Jeg synes abortgrensene er kunstige, i hvertfall uke 12. At det går en absolutt grense på uke 22 er lettere å forstå da det sammenfaller med det tidspunktet man idag kan behandle et barn som blir født.
|
![]() |
|
|