|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Lær meg å drikke kaffe!Trøttheten blir i hvertfall ikke et like stort problem etterhvert. Prøv en uke uten andre hjelpemidler enn evt paracet/ibux hvis hodepinen blir for ille. Og søvn er ganske smart medisin mot tretthet ja. Jeg har vært uten pepsi max i 2 mnd nå tror jeg. Første uka var fæl, den neste litt bedre og så var jeg avvent. Jeg har drukket en halv liter pepsi max 17. mai og da kjente jeg at litt av munntørrheten kom tilbake, men det gikk over. Og suget etter brus og søtt er faktisk helt borte. Det hender jeg har lyst på litt sjokolade, men ikke som da jeg drakk pepsi max. Og ikke minst - det som er søtt smaker skikkelig søtt nå. Snodige greier. *oppmuntrer deg til å holde ut*
|
|
|
#22 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Lær meg å drikke kaffe!Skal du lære å drikkke kaffi i en fei må du bli lærer. Da er kaffi en nødvendighet for å komme gjennom dagen med påfølgende langtekkelige møter. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Lær meg å drikke kaffe!
:hysj: Jeg elsker nespresso-maskinen min, og liker ikke å minnes på at jeg med den subsidierer både Nestlé og er miljøfiendtlig.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg å drikke kaffe!Jeg har drukket en grønn te som gir meg energi. Jeg hadde liten tro på at den skulle hjelpe, men jeg fikk mer overskudd. Kjøpt på helsekosten, men husker ikke i farten hva den heter... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Og jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter litt med dette.
|
|
|
|
#27 |
|
prøver å være tål***ig
|
Nøyaktig min tanke og!
|
|