|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutter
Jeg kan fint finne meg en jødisk partner, være kvinne og få et barn født av en jødisk mor. Lizzåmatte. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Omskjæring av gutterSkjønte da det.
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
I en del forhold er det faktisk ikke ett fett hva mannen mener! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Omskjæring av gutterJEG hadde personlig ikke jugd, men jeg hadde hatt all forståelse for at noen spilte det kortet.
|
|
|
#45 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, tror ikke det.
..sier hun med den største selvfølgelighet. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tittel og tittel....
|
Argumentet til min mann var noe lignende, at det ser penere ut og at det er mer renslig. Han fikk beskjed om å komme med noen bedre argumenter enn som så før noen fikk skjære i min sønn. Det gjorde han ikke, dermed ble det heller ikke de store diskusjonene, men han hadde ikke vunnet for å si det sånn. NÅr vi fikk sønn nr 2 var det ikke oppe til debatt en gang.
|
|
|
|
#48 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Omskjæring av gutterMitt argument er at det er bedre å ha sex med ikke-omskårne.
|
|
|
#52 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutterFor det første så hadde jeg aldri funnet meg en jødisk eller muslimsk partner. Det er viktig for meg å ha en partner som har samme tro som meg.
|
|
|
#53 |
|
Mother of Dragons
|
Hvordan da? Jeg har hatt sex både med omskårne og ikke-omskårne, og kan ikke egentlig huske at det skulle være noe forskjell. Hva opplever du er forskjellen?
|
|
|
#54 |
|
Absolut ateist
|
Nå er det ganske lenge siden jeg har hatt sex med en som ikke er omskåret, men jeg opplever det som bedre med forhud når det kommer til friksjon, blowjobs og sånne greier.
|
|
|
#55 |
|
Mother of Dragons
|
Akkurat. Det er jo interessant, all den tid argumentet at følsomheten hos omskårne er dårligere og dermed så er det mindre fare for for tidlig ejakulasjon, og dermed bedre sexliv, brukes for omskjæring.
|
|
|
#57 |
|
trøtt
|
Da har du i hvert fall noe å falle tilbake på om det skulle bli høy arbeidsledighet blant leger. Det er nok alltids et behov for sybroderingsdamer.
|
|
|
#58 |
|
Mother of Dragons
|
Det er nok et argument som kommer til å være avgjørende for foreldre som vurderer omskjæring av guttebabyen sin ja, tenker jeg.
|
|
|
#59 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Og akkurat det er det beste argumentet mot av alle! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Omskjæring av gutterJeg liker forhuder, jeg. Men det argumentet brukes jo mot, av de som er kun vant til omskårne. Av de amerikanere jeg har pratet med som har hatt menn i begge leire, er det et flertall som foretrekker intakte menn.
|
![]() |
|
|