Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dersom vi skaffer oss katt ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 22:22   #12
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dersom vi skaffer oss katt ...

Katten bør som nevnt være 12 uker så jeg ville hørt med de nåværende eierene om katten kan få være hos sin mor til den er gammel nok, det er tross alt bare snakk om 3 uker ekstra. Har de først valgt å la katten sin få kattunger så er det det minste de kan gjøre synes jeg. Om du hører med de skal du ikke se bort i fra at de synes det er greit. Jeg ville ikke vurdert å hente hjem en kattunge for så å reise på ferie kort tid etter. Vent heller til dere kommer hjem.

Når det gjelder den neste ferien du snakker om så ville jeg enten hatt katten på pensjonat (noe jeg selv aldri ville vurdert, men det er et alternativ) eller hatt noen til å passe katten hjemme hos dere. Jeg ville da holdt katten inne hele tiden, bare at noen har kommet innom minimum en gang om dagen for å gi den friskt vann, mat, skiftet på kassen den, børstet og kost med den. Katten kan jo selvsagt også slippes ut og inn av passeren, men det er da store sjanser for at katten ikke er tilstede når passeren kommer for å slippe den inn osv.

Uansett, lykke til med ny pus når den tid kommer.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.