|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Bruker du parfyme i folkemengder? | |||
| Bruker alltid parfyme, uansett |
|
61 | 34,08% |
| Bare hvis det ikke er barn tilstede (denne er til Mim) |
|
0 | 0% |
| Bruker bare lette parfymer, for det er ikke så farlig |
|
12 | 6,70% |
| Jeg lukter godt nok uten parfyme |
|
16 | 8,94% |
| Nei, jeg tar som oftest hensyn til mye folk |
|
3 | 1,68% |
| Ja, men bare på byn, for da er folk fulle uansett og ikke så allergiske |
|
12 | 6,70% |
| Jeg bruker aldri parfyme |
|
29 | 16,20% |
| Jeg forsto ikke spørsmålet |
|
1 | 0,56% |
| Alternativ for de som mangler et passende alternativ |
|
45 | 25,14% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jah. Jeg lukter supergodt og passe diskret. Bruker for tiden den treffende Happy.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Mitt eget alternativ!
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?
Kan signere denne bortsett fra at jeg bruker en annen parfyme. Ingen har aldri klaget på at jeg lukter for mye.
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker ikke parfyme på jobb, for det er et par som er allergiske og jeg prøver å ta hensyn til det. Heller ikke i familieselskaper, ettersom min far reagerer litt allergisk. Så parfyme bruker jeg ganske sjelden, kanskje bittelitt når jeg skal ut på byen eller på en privat fest hos venner. Men ettersom jeg bruker så sjelden parfyme bruker jeg veldig lite, det skal ikke mye til før jeg synes det lukter veldig mye.
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Etter at en kollega innrømte at hun fikk migrene når jeg brukte parfyme, så tør jeg ikke lenger. Jeg tror ikke jeg luktet så fryktelig heller, så da regner jeg med at det finnes folk som reagerer på det meste – og andre som kanskje ikke tør si fra. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
superbruker
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Siden jeg ikke har lyst på å få migreneanfall så lar jeg vær å bruke parfyme. Setter stor pris på at andre heller ikke bruker det. Mannen har forbud mot alle former av aftershave og så videre. Spraydeo inngår i det forbudet.
|
|
|
#11 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Bruker det ikke så ofte som før og ikke da jeg hadde baby. I folkemengder, av og til, max 1 spray. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Stemte på alternativ 1. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg likte ikke parfymene mine så jeg kastet de i bosset. Jeg er også blitt oppmerksom på at det finnes noen supersnusere der ute som faktisk blir dårlig av parfyme, jeg liker ikke tanken på at lukten av meg kan virke avskrekkende på andre. Når det er sagt, jeg ønsker meg en ny parfyme, en som lukter godt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker stort sett alltid parfyme, men har ikke falt i "stinkefella" som man ofte gjør etter å ha brukt den samme lukten lenge. Man må ha på mer for å kjenne at det lukter. Vel - alle andre kjente det FØR man tok på mer...lizzom. |
|
|
|
#16 |
|
awesom
|
Hverdagsparfyme:
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg brukte ikke parfyme i mange år mens jeg hadde små barn, og jobbet som sykepleier, men nå bruker jeg stort sett hver dag. Jeg får selv hodepine av sterke og tunge dufter, så jeg er diskret og bruker lette dufter. Har aldri fått klager på at jeg lukter for mye, men mange komplimenter for at jeg lukter godt.
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Jeg bruker nesten aldri parfyme uansett, og når jeg gjør det, bruker jeg lite. Mengden mennesker jeg skal omgås er ikke avgjørende for om jeg bruker parfyme eller ikke, men i praksis bruker jeg vel aldri parfyme hvis jeg skal f.eks. på konsert eller annen "folkemengdeaktivitet". "Jeg bruker aldri parfyme" er antagelig det alternativet som kommer nærmest.
|
|
|
#19 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Har du et problem med parfymer?
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Nei, men derimot så tar jeg hensyn til mennesker som faktisk har det.
|
![]() |
|
|