|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Plutselig kleskode i barnehagenJeg fikk en mail i dag om at det i morgen var svensk dag i barnehagen, ergo skulle barna ha på gule og blå klær. For min del betydde det ikke så mye mer enn at jeg må grave litt i skittentøysdunkene, men jo mer jeg graver ( |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDet er for sen varsling, mener jeg!
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDet var visst en spirit-of-the-moment thing tror jeg, men hvem vet, det kunne ha hengt lapper, bare at i ettermiddag var første dagen jeg var i barnehagen siden fredag for over en uke siden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenBeskjeder bør absolutt gis før, står det ikke på oppslag eller månedsplan eller noe? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenJeg hadde nok også blitt rimelig irritert over så sen beskjed, ja. Jeg synes igrunnen det er greit med kleskoder i forbindelse med spesielle dager, men da får de gi beskjed god tid i forveien.
|
|
|
#11 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenAlt for sent. De kom vel på at det er Sveriges nasjonaldag på lørdag, og siden Danmark sin er på fredag, kan de ikke markere den da.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenKort varsel ja, så lenge det ikke er en påminnelsesmail - om det feks står på månedsplanen.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDet er et par svenske ansatte på avdelingen, og jeg er generelt all for litt impulsiv moro, men synes kanskje at man kan kjøre på med egne rekvisitter da. :sjekker månedsplanen: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenKan du ikke bare slenge sammen noe med symaskinen i kveld da? |
|
|
|
#15 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagen
Hey, det svaret skulle ikke komme før jeg skrev mitt innlegg. Da kan du slå i bordet med at de kan da ikke komme her og markere Sverige på Danmarks nasjonaldag.
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenJeg hadde blitt mektig irritert. Shopping hos meg foregår på fredager (med mindre vi snakker koseshopping for meg selv), og jeg har ikke gule klær i skapet. Ergo ekstra shoppingtur som jeg ikke har tid til. Ikke liker jeg gule klær heller, så det ville blitt klær for kun den anledningen og det på lovlig kort varsel. Jupp.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenAltfor kort varsel. Vi har ingen gule klær tror jeg. Folk flest har vel ikke gule klær? Kan de ikke heller lage gule og blå pannebånd/kjeder/armbånd/whatever av silkepapir i barnehagen hvis de vil at de skal ha noe spesielt?
Sist redigert av Tallulah : 03-06-09 kl 22:29. Årsak: blå selvsagt |
|
|
|
![]() |
|
|