![]() |
#501 |
superbruker
|
![]() Sv: LivslærdomJeg har hørt at man kunne bruke sukkerbiter i forbindelse med lampeledninger osv. Min kjære mor holdt på å ordnet med en ledning og ber sin datter om å finne en sukkerbit til henne. Jeg går i sukkerskålen og henter en vanlig sukkerbit.
#502 |
Passiv
|
![]() Sv: Livslærdom
Det er her du skulle vært durkdreven og bare dratt ut nok ledning fra bensinpumpa til at det rakk rundt bilen så du kunne fylle likevel. Du trenger nemlig ikke stå på riktig side - slangen rekker rundt. |
![]() |
#503 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og når du oppdager at du står på feil side, så husk at det hjelper ikke å kjøre rundt pumpen til du står på andre siden av den - tanklokket er fortsatt på motsatt side av pumpen.
#504 |
Slumrende Ullteppe
|
Oy yes... Husker ennå hvor godt han lo han som sto i døra til bensinstasjonen og så på at jeg gjorde nøyaktig som beskrevet ovenfor.
#505 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomI en travel småbarn periode er det lurt og se seg i speilet før en går ut døren. Slik at man ikke går på butikken uten skjør. |
![]() |
![]() |
#506 |
Passiv
|
Damer da. |
![]() |
#507 |
Passiv
|
|
![]() |
#508 |
Sær og kresen
Slør? :gjetter vilt:
#509 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: LivslærdomTipper det mangler en T og at det skal være skjørt!
![]() |
#510 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomIkke vær opptatt med å surfe i cyberspace mens tre gutter spiser Mini havrefras uten melk foran tv. Det kan føre til havrefras utover hele stuegulvet. Og det igjen kan føre til at en lykkelig 2åring tramper i det med sine nye sandaler.
#511 |
Metallica!!
|
![]() Sv: LivslærdomDet kan være greit å vurdere hvor lyst man har til å støvsuge før man gir ettåringen puffet ris for å øve på pinnsettgrep. Det kan hende at ettåringen heller vil kaste risene rundt i hele leiligheten og blåse dem rundt, for det er jo gøy å se på at de flyr rundt, sant?
#512 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
#514 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Livslærdomhaha, jeg digger denne tråden altså
#515 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomIkke oppbevar neglelakkfjerner og øyesminkefjerner ved siden av hverandre i skapet. (Kan bli skummelt når du skal fjerne sminken). |
![]() |
![]() |
#517 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivslærdomGanske nytt: Vei melis om du skal lage Sara Bernard, 7dl melis er ikke det samme som 700g melis.
#518 |
weird
![]() Sv: LivslærdomIkke min livslærdom, men...
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 04-06-09 kl 15:20. |
![]() |
![]() |
Emneord |
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|