Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-09, 21:25   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

En butternut squash kan brukes til Pumpkin Pie. Veldig godt! Det finnes sikkert oppskrift på nett. I USA brukes det mye butternut squash både som mos, tilbehør til middag og i pai. Den har sikkert mange andre bruksområder også. Prøv å google butternut squash recipe.

Ja, for da jeg trodde det var gresskar hadde jeg planlagt gresskarpai. Og når jeg nå søker videre, finner jeg ut at mange kaller dette for gresskar? Så er det et slags gresskar kanskje?
Fant denne nå: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift15935.asp
Kan den egne seg tror dere?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.