Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjærlighetsferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 18:30   #6
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjærlighetsferie

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Bergen? Geiranger er jo veldig pent, men der er det kun suvernier man kan shoppe. Om det betyr noe....

Lettere å finne fram i Bergen enn i Oslo - lett å bli gående opp og ned carl johans gt om man er i Oslo og ikke kjent.

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg trur kanskje Bergen utgår.

Du kan sjå på dette hotellet her. Her kan ein virkelig slappe av og Kragerø er ikkje så dum by det.

Bergen vil jo innebære veldig billige transportutgifter da, og jeg bør jo absolutt finne frem.

Nå får jeg ikke opp linken, men skal prøve igjen senere. Kragerø har jeg aldri vert, ei heller lenger nord enn Ålesund

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.