Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 23:41   #561
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Dersom du spiser bolle fyllt med vaniljekrem, ha i tankene at kremen faktisk kan skvise seg opp i neseborene dine...

Samtidig; vær veldig diskret i måten du tømmer neseborene dine for den samme vaniljekremen

Gammel 05-06-09, 23:44   #562
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Selvopplevd, ja....

Ute på gata t.o.m.

Gammel 05-06-09, 23:58   #563
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg er VELDIG nysgjerrig på Albertines bilde...

Gammel 06-06-09, 00:00   #564
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Propella;

Nylig livsvisdom:
Hvis man lurer på om smoothieblenderen står for nærme kanten, så gjør den det.

Det gjør sannsynligvis også Kenwood Majoren. Det bråker neo helt forferdelig når den går i gulvet.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 00:00   #565
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Fortell datteren din på 4 år at neglelakk er ikke det samme som leppestift. Kan bli vanskelig å fjerne igjen.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 00:01   #566
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dersom du spiser bolle fyllt med vaniljekrem, ha i tankene at kremen faktisk kan skvise seg opp i neseborene dine...

Samtidig; vær veldig diskret i måten du tømmer neseborene dine for den samme vaniljekremen

Denne kan jeg skrive under på, bare at bollen kan byttes ut med en glovarm ostepølse, noe som resulterte i andregrads forbrenning inni nesa. Kan tro jeg følte meg smart der jeg sto i full offentlighet og prøvde å få ut glovarm ostemasse av nesa.

Nina er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 00:05   #567
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Denne kan jeg skrive under på, bare at bollen kan byttes ut med en glovarm ostepølse, noe som resulterte i andregrads forbrenning inni nesa. Kan tro jeg følte meg smart der jeg sto i full offentlighet og prøvde å få ut glovarm ostemasse av nesa.

Auda!

Gammel 06-06-09, 00:42   #568
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke ha mobiltelefonen i baklommen når du går på do.

Gammel 06-06-09, 00:43   #569
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Gjett om jeg fikk lyst på kremboller nå! Litt krem i nesen er ingen hindring!

Gammel 06-06-09, 01:00   #570
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke ha mobiltelefonen i baklommen når du går på do.

Åh. Ikke ha walkie-talkie festa sånn at du trykker inn senderen når du setter deg på do heller.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 01:04   #571
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg elsker denne tråden altså.

Gammel 06-06-09, 01:26   #572
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Gjett om jeg fikk lyst på kremboller nå! Litt krem i nesen er ingen hindring!

Gammel 06-06-09, 02:22   #573
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner jeg er VELDIG nysgjerrig på Albertines bilde...

Tenk deg en kvise i nakken på en mann som som så ut som en minipupp med en diameter på kanskje 7 cm, meget hissig og irritert og den stod rett ut med en "brystvorte" på tuppen. Det så vondt ut, veldig vondt for den stod ut minst 5 cm.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 02:51   #574
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Såååååååå klar for et aldri så lite trykk.

Jeg prikket forøvrig en innstendig oppfordring om avatarbytte, men det ser ikke ut til at jeg har nådd fram foreløpig.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 04:08   #575
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om svigerinnen din er helt sikker på at ungen hennes ikke vil bæsje i bassenget, så insister på at ungen likevel skal ha på badebleie .
Vær i det minste glad for at du fikk henne til å ta på badebuksen, for den holder i alle fall på litt av den løse bæsjen....

Hvis du tenker på å skremme minstemann med at du skal kaste ham i bassenget, sørg for at du da har en bikinioverdel som ikke lett lar seg rive av når han klamrer seg fast i den.

Hvis du er helt blond og farger håret med hjemmefarge, type askeblond, så kan det hende at håret blir lys grått med lille striper. Og at det nødvendigvis ikke er særlig fint.

Hvis du er syk, men det er en fest du bare MÅ gå på. Sørg for at den tabeletten du tar er febernedsettende, og ikke en allergimedisin som fungerer veldig dårlig sammen med alkohol. Da slipper du å bli shimangibang av et glass vin, og gjøre en hel haug med ting som du angrer fryktelig på dagen etterpå (når du blir fortalt hva du gjorde, selv kommer du ikke til å huske noe som helst...).

Hvis du skamklipper venninnen din, og hun dag etter dag sier at det er skjevt: Innrøm det først som sist, og ikke si "herregud, du har rett, det er skjevt!" etter en uke. Særlig ikke når moren står rett ved siden av, og det kan hende hun har forsøkt å rette opp skadene dine med saksen sin .

Gammel 06-06-09, 07:31   #576
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tenk deg en kvise i nakken på en mann som som så ut som en minipupp med en diameter på kanskje 7 cm, meget hissig og irritert og den stod rett ut med en "brystvorte" på tuppen. Det så vondt ut, veldig vondt for den stod ut minst 5 cm.

Jeg måtte selvsagt lese dette. :fortsattkvalm:

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 08:25   #577
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hm nå fikk jeg veldig lysst til å se bildet, er jeg rar da??

Gammel 06-06-09, 08:27   #578
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke press på en tube med fuktighetskrem når du står i butikken, det kan hende at litt av innholdet spretter rett opp i nesen din.

Aldrig opne en brus som har ligget i frysen en goooood stund, effekten er den samme som når du opner en champagne kork. Ikke noe godt å få i øyet.

Gammel 06-06-09, 08:28   #579
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Jeg og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-06-09, 10:19   #580
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Dette er som da du var liten og bare måtte ta tunga bortpå den kalde jernstolpen.

Mennå som du er voksen og ikke trenger å teste selv mer, så ta det fra En Som Vet - du vil ikke se det bildet. Ikke hvis du skal spise i dag. Og jeg er En Som Er Fascinert Av Kviser altså. :deler:

Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.