|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Bruker du parfyme i folkemengder? | |||
| Bruker alltid parfyme, uansett |
|
61 | 34,08% |
| Bare hvis det ikke er barn tilstede (denne er til Mim) |
|
0 | 0% |
| Bruker bare lette parfymer, for det er ikke så farlig |
|
12 | 6,70% |
| Jeg lukter godt nok uten parfyme |
|
16 | 8,94% |
| Nei, jeg tar som oftest hensyn til mye folk |
|
3 | 1,68% |
| Ja, men bare på byn, for da er folk fulle uansett og ikke så allergiske |
|
12 | 6,70% |
| Jeg bruker aldri parfyme |
|
29 | 16,20% |
| Jeg forsto ikke spørsmålet |
|
1 | 0,56% |
| Alternativ for de som mangler et passende alternativ |
|
45 | 25,14% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Bruker parfyme eller Eau de toilette hver dag. Hverdag som fest, blant mennesker og alene. Varierer på dufter, men akkurat nå har jeg Clean "Fresh Laundry", Prada "Infusion d'iris", Armani "She" og Lacoste "Pour femme" i skapet.
|
|
|
#142 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Det høres fryktelig plagsomt og slitsomt ut, Skvetten. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?
Det er litt irriterende og det å kjenne på at jeg må la være å gjøre en del ting er noe dritt. Klart jeg blir veldig sliten og særlig i dårlige perioder. Hadde jeg ikke trent ville jeg til og med vært dårligere enn jeg er. |
|
|
|
#144 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?En ting jeg lurte på Skvetten: Er det ingen former for godlukt/parfyme du tåler? Finnes det ikke noen mer naturlige ingredienser som du ikke reagerer på? Tåler du blomsterduft?
|
|
|
#145 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Ja!
|
|
|
|
#146 |
|
Passiv
|
Det er kun enkelte essensielle oljer blandet i olje jeg kan tåle. Kan fortelle at jeg i dag fikk et meget alvorlig astma anfall på bussen, 7 medisindoser senere klarer jeg å kreke meg av den hersens bussen takket være en med passasjer som skjønner hva som skjer. Dette skjer til tross for at jeg har flyktet fra det parfymerte vesenet som satte seg ved siden av meg. |
|
|
|
#147 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Så forferdelig å ha det sånn, Skvetten.
|
|
|
#148 |
|
I gapestokken
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Vet du hvilke essensielle oljer du reagerer på?
|
|
|
#149 |
|
ull-lue
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#150 |
|
Passiv
|
De fleste av body butter fremkaller reaksjon på grunn av all parfymen i dem. Shea butter kremen er vel den eneste jeg har tålt av dem så langt. Orker ikke å prøve ut så veldig mye. De fleste parfymerte kremer reagerer jeg på.
De aller fleste. Det har vært en og annen med meget svak duft som har vært ok.
Takk! |
|
|
|
#151 |
|
I gapestokken
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Shea butter cream bruker jeg.
|
|
|
#153 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Etter disse parfymetrådene har jeg blitt veldig oppmerksom på lukter rundt meg. Jeg tar bussen hver dag og jeg tror ikke du kunne vært med på en eneste av de turene uten å plages, Skvetten. Folk lukter masse, altså - og jeg har til og med dårlig luktesans - og jeg må si jeg har stor sympati med deg. Litt fortvilet på dine vegne, faktisk. |
|
|
|
#154 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Det er ganske slitsomt det skal jeg være den første til å skrive under på. Klart jeg kunne murt meg inne men jeg nekter å gjøre det. Har søkt grunnstønad nå etter anbefaling fra spesialistene så det blir spennende å se hvilken sats jeg får. Det er søren ikke greit å akseptere at man er så til de grader funksjonshemmet i visse situasjoner. |
|
|
|
#155 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Det hører til sjeldenhetene at jeg bruker parfyme. Jeg blir rett og slett dårlig av det og får hodepine. Jeg skjønner det egentlig ikke, før (omtrent 10 år siden) brukte jeg parfyme hver dag, det var et "must", og jeg hadde omtrent 7 parfymer stående i kjøleskapet, både lette og tunge dufter. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Sv: Bruker du parfyme i folkemengder?Bruker parfyme stort sett hver dag.
|
![]() |
|
|